וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם ביוטה: "מקל לא בתוכניות שלנו לעונה הקרובה"

2.10.2012 / 8:05

גארד נבחרת ישראל יצטרך לגנוז את חלומות ה-NBA לעוד עונה לפחות: "הוא נכנס לרשימות שלנו, נבחן את ההתקדמות שלו"

נראה כי עומרי כספי יישאר לפחות לעונה הקרובה כישראלי היחיד ב-NBA. לאחר שאתמול (שני) פורסם כי יוטה ג'אז הזמינה את גל מקל למחנה האימונים שלה, הבוקר מספר גורם בקבוצה בשיחה עם וואלה! ספורט כי מקל כלל לא היה בתוכניות לקראת העונה הקרובה.

"לא הכרנו אותו לפני שהוא עשה אימון אחד במתקן האימונים שלנו", מספר אותו גורם, "ראינו שחקן במבנה גוף מצוין, שעושה דברים יפים מאוד בכמה תרגילים, וזה עניין אותנו. משיחה קצרה שהייתה לנו איתו הבנו שיש לו בעיה עם ויזת עבודה, אבל זה לא שהוא היה בתוכניות שלנו לעונה הקרובה, רצינו להתרשם ממנו פשוט עוד קצת".

על פי אותו גורם, "מקל נכנס לרשימות שלנו לקראת העתיד. אין ספק שנבחן את ההתקדמות שלו במהלך העונה הקרובה, ואם הוא יהיה בכושר טוב לקראת הקיץ אז הוא יכול לשחק בליגת הקיץ במדי הקבוצה, אבל אל תשכח שאנחנו נמצאים שנה אחת משם, אז קשה להעריך מה יקרה עד אז".

בינתיים ממשיך הגארד ששיחק בעונה שעברה בבנטון טרוויזו לחפש קבוצה לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי קבוצת נאנטר הצרפתית הייתה מעוניינת בשירותיו לפני כמה שבועות אך הצדדים לא הגיעו לכדי שיחות ממשיות על צירופו של מקל. גארד נבחרת ישראל לא מעוניין לחזור בשלב זה לארץ, וייתכן מאוד שיפתח את העונה ללא קבוצה.

דיווח: יוטה הזמינה את גל מקל למחנה האימונים

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully