וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוטה הזמינה את גל מקל למחנה האימונים

בארה"ב טוענים שהג'אז התרשמו מהרכז הישראלי, אך בעיות בהשגת ויזה הקטינו את הסיכוי שיגיע להיבחן לפני פתיחת העונה

האם עומרי כספי סוף סוף יזכה לראות ישראלי נוסף לצידו ב-NBA? מארק סטיין מ-ESPN.com מדווח הבוקר (שני) שיוטה הזמינה את גל מקל למחנה האימונים שלה, אחרי שהסקאוטים שלה התרשמו מיכולות ניהול המשחק שלו, מגובהו ובעיקר מהאפקטיביות שלו במשחק הפיק אנד רול.

על פי הדיווח, בעיות בהשגת ויזה מיידית למקל ימנעו ממנו ככל הנראה להצטרף למחנה האימונים מכיוון שעד שהעניין יוסדר הוא יפסיד מספר רב מדי של אימונים, אך הג'אז צפויים להמשיך ולעקוב אחריו במהלך העונה הקרובה וכבר מתכוונים לזמנו לשחק בשורות הקבוצה בליגת הקיץ בשנה הבאה.

מקל (24, 1.93), בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ניסה עם סיום גיל נוער את מזלו במכללת ויצ'יטה סטייט, אך אחרי שנתיים חזר לשורותיה של מכבי תל אביב וחתם על חוזה לארבע עונות. אחרי תקופה קצרה על הספסל הצהוב הגיע בעונת 2008/9 לגלבוע/גליל והעפיל עם הקבוצה לפיינל פור.

לאחר מכן חזר מקל למכבי תל אביב, אך הושאל לאחר שלא מצא את מקומו לגלבוע/גליל, וזכה עם הקבוצה באליפות. גם בעונה לאחר מכן הגיע עם גלבוע/גליל לגמר הפיינל פור ורשם 12 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בעונה שעברה יצא מקל לטרוויזו, עם ציפיות רבות לפתיחה מוצלחת של הקריירה האירופית שלו, אך לאחר זמן קצר הושבת לתקופה ארוכה בגלל דורבן ברגלו. ב-25 משחקים רשם הרכז 6.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. בשישה משחקים ביורוקאפ הוסיף מקל 3.5 נקודות בממוצע.

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully