וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחקני הסגל הרחב "דורשים יחס אחר"

בקבוצה טוענים ששינוי הנהלים יצר תופעה לא בריאה: "משאירים אותך במתח עד הרגע האחרון". ולמה לא כולם חזרו באוטובוס?

one

במכבי חיפה עדיין לא מעכלים את פתיחת העונה הגרועה בתולדות המועדון. המשחק מול הפועל רמת גן מתקרב, ובקבוצה עדיין לא מבינים כיצד הפך המשחק מול החבורה של פרדי דוד למשמעותי כל כך בשלב כזה מוקדם של העונה. כזכור, הנשיא יעקב שחר ממשיך להעניק גיבוי מלא למאמן ראובן עטר, אבל בתוך המועדון נשמעה השבוע לראשונה ביקורת על היכולת הקבוצתית.

בתוך כך, שחקני הסגל הרחב טוענים כי מאז פתיחת העונה השתנו הנהלים לגביהם, ורשימת הסגל אינה מפורסמת בלוח המועדון במועדון, כפי שהיה נהוג בעבר. "פעם ידענו אילו שחקנים נמצאים בסגל באמצעות הרשימה על הלוח, היום אתה צריך להמתין לשיחה או SMS מקייסי", אמר אחד מהם, "זה לא נעים בכלל ומשאיר אותך במתח עד הרגע האחרון. יש כאן שחקנים שסיפרו שחשבו שהם בתוכנית להרכב וברגע האחרון גילו שהם אפילו לא בסגל".

אחד מהשחקנים שהופתע מאוד מההודעה הוא גוסטבו בוקולי, ששומר בינתיים על איפוק. "לא ייתכן ששחקן ברמתו לא יהיה בסגל, ובטח שהוא לא צריך לקבל הודעה מקייסי ששיחק איתו", אמר שחקן במכבי חיפה, "אפשר להבין ממנו שהוא ציפה ליחס אחר, למרות שלא תשמע אותו מתלונן. דווקא הוא, עם הניסיון שלו, יכול לעזור לנו".

בוקולי צפוי לשוב לסגל במשחק הקרוב, אבל נראה כי רוב ההרכב לא ישתנה. אייל משומר ואוראל דגני יתחרו על עמדת המגן הימני ואדין צוצאליץ' יתחרה עם אנדריי פיליאבסקי על מקום ב-11. גם עידן ורד צפוי לחזור לסגל.

בחיפה התייחסו לעובדה שרוב השחקנים בחרו לעזוב את המגרש בעכו שלא באמצעות אוטובוס השחקנים ובכך השאירו את הצוות המקצועי ומספר שחקנים בודדים, ביניהם הזרים, לבד. "לא הייתה הוראה מפורשת שיחזרו באוטובוס", נאמר. יחד עם זאת, היה מי שביקר את ההחלטה של השחקנים ואמר: "זה מלמד על חלק קטן מהבעיות. אחרי הפסד צריך להיות יחד, ולא לחזור הביתה בקבוצות". מחר תשוב הקבוצה להתאמן לקראת המשחק, שיחל סמוך לצאת השבת, בשעה 17:40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully