וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי חיפה: "ראובן עטר משדר לחץ"

29.9.2012 / 20:49

תחושות קשות בקבוצה לאחר התיקו בעכו: "אם לא ננצח את רמת גן יהיה כאן אסון". המאמן: "התחושה זוועה, אני לא נשבר"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה קיוותה כי הגעתו של ראובן עטר תרים את המועדון לגבהים חדשים, אבל בינתיים כל שהשיג כוכב העבר זו נקודת שפל חסרת תקדים. הירוקים סיימו הערב (שבת) ב-0:0 מתסכל ורווי החמצות מול הפועל עכו, ורשמו בכך את פתיחת העונה הגרועה שלהם אי פעם - שתי נקודות בלבד בחמישה משחקים.

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מאמין שזה קורה לו. ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

אווירה קשה נרשמה בסיום בחדר ההלבשה של מכבי חיפה, אך בניגוד למשחקים הקודמים זו הייתה מלווה הפעם גם בביקורת כלפי היכולת. "תוצאה לא טובה אפשר לתרץ בפעם הראשונה והשנייה, לא בפעם החמישית. המצב שלנו לא טוב וזה בלשון המעטה", אמר שחקן בקבוצה בצאתו משם. "אם אחרי משחק כזה לא חזרנו עם ניצחון, אנחנו צריכים לקוות שננצח את רמת גן, אחרת יהיה כאן אסון. אנחנו גמורים פיזית ומנטלית".

בחיפה ניסו שוב להרגיע את נושא עתידו של עטר אם כי ניתן היה לשמוע בפעם הראשונה העונה ביקורת. "אין שום סיבה לדון במעמדו של עטר גם הערב", אמר גורם בקבוצה. "המצב גרוע מאוד. שפת הגוף שלו משדרת לחץ, אבל אין מה לעסוק בעתידו. חן עזרא עדיין לא השחקן שציפינו לראות. הוא משחק חופשי בחלק הקדמי, יכול לנוע לאגף מתי שירצה אבל אין תכל'ס. דמאו לא מפוקס, אבל הוא בטח לא אשם במצב", המשיך אותו גורם על שחקני הרכש. "גם שינוי השיטה ל-4-4-2 לא הועיל".

אייל משומר, עידן ורד וגוסטבו בוקולי שישבו ביציע הופתעו מאוד מההחלטה של עטר. בוקולי שוחח ביום רביעי עם חבריו ונשמע בטוח אפילו לגבי שיבוצו בהרכב. בסיום המשחק זירז אדורם קייסי את השחקנים כדי שיודו לקהל. שחקנים סיפרו כי קייסי זעם על טאלב טואטחה שמיהר לרדת לחדר ההלבשה ונראה מדוכדך בעקבות התוצאה. גם יניב קטן נראה כעוס מאוד על מצב הקבוצה, אך שמר על איפוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חן עזרא, אביחי ידין, אוראל דגני שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
כל השינויים לא עזרו. אביחי ידין/אדריאן הרבשטיין

"אם המצב היה גרוע עד כה, אז עכשיו הוא גרוע יותר", סיכם המאמן ראובן עטר. התחושה זוועה, זה מאכזב. החמצנו בגלל חוסר ביטחון של השחקנים, שרק מתגבר עם הזמן. למרות זאת, אני מאמין שנדע להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. נמשיך לעבוד על זה, למרות שהאכזבה גדולה מאוד. אני לא נשבר. נשב ונחשוב איזה עוד שינויים צריך לעשות. נגרום לכך שחוסר הביטחון לא ישפיע עד כדי כך".

מאמן עכו שמעון הדרי סיפר על השמחה בחדר ההלבשה שלו: "זו נקודה היסטורית נגד מכבי חיפה וחשוב לשמוח. כולם חזו שמכבי חיפה תתפוצץ נגד עכו, אבל לשמחתי זה היה פיצוץ מבוקר. השחקנים שלי הוכיחו שיש כאן קבוצה שראויה לנקודה. השמחה מובנת כי משהו נשבר כאן מבחינת ההיסטוריה. כנראה שהשנה יישברו כאן כמה מיתוסים ואני שמח שכל התחזיות לא התממשו".

דודו גורש הוסיף: "היה לי משחק טוב היום שמרתי על רשת נקייה בעזרת השחקנים, עבדנו קשה על המגרש. התיקו הזה מייצר המשכיות לשבוע הבא. מחכה לנו משחק קשה נגד מכבי נתניה ומבחינתנו, תיקו זו תוצאה טובה".

שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מבחינתו זה הישג. שמעון הדרי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully