וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חראיפה: "הגיע הזמן להחליף את בלאט בנבחרת רוסיה"

ויקטור חריאפה רוצה מאמן מקומי לרוסיה במקום דיוויד בלאט ("ייבגני פשוטין מועמד טוב"), אך משבח: "בלאט הציב רף גבוה"

ויקטור חריאפה, אחד מכוכבי נבחרת רוסיה בכדורסל, סבור שהגיע הזמן להחליף את דיוויד בלאט מתפקיד המאמן. בלאט הוליך בקיץ האחרון את רוסיה לזכייה במדליית הארד במשחקים האולימפיים בלונדון, אבל חריאפה סבור שעכשיו זה הזמן למנות מאמן מקומי. בלאט, שמוערך מאוד ברוסיה על הישגיו לאורך השנים, טרם החליט אם להאריך את חוזהו, וממשיך את המו"מ עם ההתאחדות הרוסית.

"אני חושב שעכשיו הגיע הזמן לעשות את השינוי", אמר חריאפה, כשהוא מתייחס לשינוי ממאמן זר למאמן מקומי, "הייתי רוצה לראות את המאמנים שלנו משתפרים. יש לנו פה כמה מאמנים טובים, ייבגני פשוטין הוא אחד מהם. אם לא נתחיל למנות מאמנים מקומיים, נוכל לשכוח ממאמנים רוסים".

על אף ההערכה לפשוטין, מאמן קובאן בעונה הבאה (הקבוצה שבה יוגב אוחיון כבר היה חתום), חריאפה מלא הערכה לבלאט. "הבחירה האידיאלית היא שאדם רוסי יאמן את הנבחרת הלאומית, בתקווה שהוא ישיג את אותן תוצאות טובות שהשיג בלאט בשבע השנים האחרונות", אמר חריאפה, "הוא הציב רף גבוה, ובעתיד נהיה חייבים אפילו לעבור אותו, כי זה מה שמאפיין אותנו כרוסים".

חריאפה החמיא לבלאט ואמר ש"הוא הצליח למצוא את הגישה היעילה לנבחרת, והוציא מהשחקנים את הרוח הנכונה. נבחרת זה לא קבוצה, השחקנים צריכים להקריב מהזמן החופשי שלהם, ודיוויד מודע לזה. הוא גרם לזה שהשחקנים שהגיעו לנבחרת הרגישו מאוד בנוח ונהנו מהאימונים. זו הייתה הנקודה החזקה שלו. יחד עם כישרון הכדורסל שלו, הוא ידע להשתמש היטב בשחקנים שעמדו לרשותו. הוא תמיד מצא את הדרך לגרום לנו לשחק בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully