וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרו רוסל: "רוצים לשלוט בכדורגל עוד הרבה שנים"

הנשיא של בארסה בונה על הצלחות גם בעידן וילאנובה. טיאגו ייעדר חודשיים מהמגרשים. אינייסטה ופויול כשירים לקלאסיקו

ברצלונה היא ללא ספק הקבוצה הכי מצליחה באירופה בארבע השנים האחרונות. סגנית האלופה הספרדית זכתה בעידן פפ גווארדיולה בשלוש אליפויות ספרד ופעמיים בליגת האלופות. אולם הקיץ, החליט המאמן המעוטר לקחת הפסקה מאימון, ומי שירש אותו הוא עוזרו המסור - טיטו וילאנובה.

בראיון שערך הנשיא סנדרו רוסל לתקשורת הספרדית הוא ניסה להעביר מסר שלפיו התקופה הטובה של הקטלאנים רחוקה מלהסתיים: "בדרך כלל בכדורגל, מעגל ההצלחה נמשך 3 שנים ואז יש ירידה. מעגל ההצלחה שלנו נמשך כבר ארבע שנים. את העונה הזו התחלנו טוב ואני מקווה וההצלחה שלנו תימשך עוד הרבה שנים". על המאמן החדש, טיטו וילאנובה, הוא אמר: "כרגע יש לנו את טיטו לשנתיים הקרובות ואני מקווה שהוא יישאר פה לעוד הרבה שנים ויצליח פה.

ובינתיים, בארסה מתכוננת לשבוע הגורלי שמצפה לה, והבשורות הלא טובות מגיעות מכיוונו של טיאגו אלקנטרה. הקשר הצעיר נפצע בבירכו במהלך המשחק מול סביליה ביום שבת האחרון ומתברר כי הוא ייאלץ להעדר מהמגרשים כחודשיים לפחות. טיאגו סובל ממתיחה באחת מרצועות הברך שלו והוא עלול להחמיץ כ-11 משחקים של קבוצתו, כולל כמובן את האל קלאסיקו הגדול בעוד שישה ימים מול ריאל מדריד.

לעומת זאת, קרלס פויול הקפטן ואנדרס אינייסטה, שמחלימים מפציעות וחזרו להתאמן, צפויים להיות כשירים למשחק הגדול מול ריאל מדריד ביום ראשון. השניים לא היו בסגל במשחק האחרון מול סביליה אך צפויים לחזור לסגל כבר במשחק מול בנפיקה בליגת האלופות ביום שלישי הקרוב.

סנדרו רוסל: צריך להפוך את הליגה לתחרותית יותר

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully