וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסל: "צריך להפוך את הליגה הספרדית לתחרותית יותר"

נשיא ברצלונה הציע: "צריך לצמצם את הליגה ל-16 קבוצות", והפתיע: "סרחיו ראמוס לבארסה? לעולם אל תגיד 'לעולם לא'"

נשיא ברצלונה, סנדרו רוסל, התראיין אמש (חמישי) לרשת ESPN במהלך ביקור שלו בארצות הברית, נשאל על כמה נושאים, וסיפק גם כמה תשובות מעניינות.

רוסל נשאל האם יש סיכוי שבלם-מגן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, שלאחרונה נראה מאוד לא מרוצה בריאל מדריד, יגיע לברצלונה והשיב: "ראמוס לא שמח בריאל? אף פעם אסור להגיד 'אף פעם', אבל לא נראה לי שזה יקרה".

בנוגע לסיכויי הגעתו של ניימאר, אמר רוסל: "הוא אחד מאותם שחקנים מיוחדים, שחקן מהסוג שהאוהדים שלנו היו שמחים לראות בקבוצה. יש לו את היכולת לעשות משהו מעבר למה שרוב השחקנים מסוגלים. יחד עם זאת, הוא תחת חוזה בסנטוס עד 2014 ואנחנו מכבדים את זה. אנחנו עוד נדבר איתם בעתיד".

בשנים האחרונות המשבר הכלכלי השפיע בצורה קשה על הכדורגל הספרדי ובעיקר על היריבות של ברצלונה וריאל מדריד, מה שגרם לחלק מהפרשנים המקומיים להעלות תחזיות קודרות ביותר בנוגע לעתיד. "אני לא חושב שהליגה הספרדית תמות בעוד חמש שנים כפי שאמרו", אמר רוסל, "יש בעיות שמצריכות טיפול, אבל הליגה תישאר בחיים".

עוד אמר הנשיא: "זה נכון שצריך לחשוב איך להפוך את הליגה לתחרותית יותר. אנחנו מוכנים להיפגש עם המועדונים האחרים כדי לדון בחלוקת הכספים מזכויות שידור, אבל אין הרבה מה לעשות עד שההסכמים יסתיימו ב-2014. מהשנה הזו נתחיל במעגל חדש. אני חושב שהליגה הספרדית הראשונה צריכה להיות מצומצמת ל-16 קבוצות ושליגת האלופות צריכה לגדול מ-32 קבוצות ל-64".

ואיך אפשר בלי התייחסות לכוכב הגדול מכולם? "אני יכול לראות את לאו מסי נשאר בברצלונה עוד שנים ארוכות. החלום של האוהדים שלנו הוא שהוא יהיה איתנו עד סוף הקריירה", אמר רוסל ושלח עקיצה ברורה לריאל מדריד, זכר לפרשת כריסטיאנו רונאלדו: "מסי לעולם לא יהיה 'עצוב' בברצלונה. הוא נהנה וברצלונה נמצאת בלב שלו. אולי דברים כאלו יכולים לקרות בקבוצות אחרות, אבל לא אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully