וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הפסידה 2:0 לבורדו

יריבת קרית שמונה בחמישי נוצחה לראשונה העונה, טרמולינאס ודיאבטה חגגו. מארסיי הופתעה עם הפסד 4:1 לוולנסיין

המחזור השביעי בליגה הצרפתית ננעל עם שתי הפתעות גדולות. ליון שקיוותה לשמור על המקום השני ספגה את הפסדה הראשון העונה למרות שהייתה הרבה יותר דומיננטית מול בורדו, ובכל זאת ירדה מנוצחת 2:0. מארסיי המוליכה, שקיוותה להגיע במומנטום טוב למשחק העונה שלה מול פריס סן ז'רמן חטפה תבוסה משפילה במיוחד 4:1 מול ולנסיין. משחק נוסף בין סנט אטיין לריימס הסתיים ב-0:0 מאכזב.

ולנסיין - מארסיי 1:4

צרפת כולה מחכה למפגש הקלאסי בין שתי הגדולות של הכדורגל הצרפתי, פריס סן ז'רמן ומארסיי. אלא שמארסיי, שלאחר שישה מחזורים לא שמטה נקודות, איבדה את הראש והרגליים במחזור השביעי מול עם תבוסה 4:1 לוולנסיין הקטנה, שבוע בלבד לפני המפגש המתוקשר עם קבוצת המיליונים של קרלו אנצ'לוטי. ולנסיין, שדורגה ערב המשחק במקום העשירי בלבד, הדהימה עם בליץ מטורף במחצית הראשונה, על חשבון חניכיו האומללים של מאמן מארסיי אלי בופ.

ולנסיין פתחה את המשחק בטירוף, הגיעה למספר הזדמנויות ועלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-16, כשגאל דאניק בעט בעיטה חופשית מדויקת ברגל שמאל. בדקה ה-34 זה כבר היה 0:2, כשדאניק הפעלתן הסתובב באין מפריע ברחבה, מסר רוחב מצוין לאנתוני לה טאלק, שדחק מקרוב. חמש דקות לאחר מכן הגיע שער שלישי ומדהים. שוער מארסיי, סטיב מנדאנדה, ניסה לשחרר כדור ארוך עם היד, אך הכדור ברח לו בצורה אומללה והגיע הישר לרגליו של פואד קאדיר, שלא החמיץ מול שער ריק מקצה הרחבה.

גם במחצית השנייה המשחק הזוועתי של מארסיי נמשך. בדקה ה-63 מתפרצת מצוינת של המארחת הובילה לפריצה של קאדיר, שהגביה ומצא את ראשו של לה טאלק, שהשלים צמד ממרכז הרחבה. ולנסיין נרגעה, לה טאלק הוחלף, ומארסיי ניצלה זאת על מנת לכבוש שער מצמק. הגנאי הצעיר ג'ורדן איוו קיבל מסירה מלואיק רמי, ובעט ממרכז הרחבה לפינה הימנית ולרשת. גם השער הזה לא משנה את הטעם המר בפה של אלי בופ, רגע לפני המפגש את סן ז'רמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ליון - בורדו 2:0

במשחק שנעל את המחזור ספגה ליון, היריבה הקרובה של עירוני קרית שמונה בליגה האירופית, הפסד ראשון העונה, 0:2 לבורדו, שמצידה חגגה בפעם השלישית זכייה בשלוש נקודות. שחקניו של רמי גארד שסיימו בתיקו מול ליל המשיכו ביכולת החלשה גם השבוע, ולמרות שהחזיקו הרבה יותר בכדור ואיימו לא פחות מ-20 פעמים על השער, החלוצים שלה לא מצאו את הרשת.

שחקן ליון, באפתימבי גומיס. רויטרס
פספסו הזדמנות לשמור על המקום השני. באפתימבי גומיס/רויטרס

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיע השער הראשון במשחק בדקה ה-65 לודוביק אוברניאק מצא את בנואה טרמולינאס שהבקיע. שמונה דקות לסיום האורחים סגרו את הסיפור כשנגיחה מקרוב של שייק דיאבטה הסתיימה עם שער נוסף. בעקבות ההפסד, ליון פספסה הזדמנות לשמור על המקום השני ונשרה למקום השלישי, בעוד בורדו מטפסת למקום החמישי.

במשחק נוסף:

סנט אטיין - ריימס 0:0

פורטוגל: 0:2 לאקדמיקה על מאריטימו

אקדמיקה, שתארח את הפועל תל אביב ביום חמישי, גברה בחוץ 0:2 על מאריטימו במסגרת המחזור החמישי בליגה הפורטוגלית. ווילסון אדוארדו (10) ומריניו (42) כבשו את השערים והעלו את הקבוצה למקום הרביעי עם שבע נקודות. למעשה, היה זה ניצחון ראשון של אקדמיקה אחרי ארבע תוצאות תיקו במחזורים הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully