וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 את סושו

צמד של קווין גמיירו סידר למיליונרים של קרלו אנצ'לוטי ניצחון ליגה רביעי ברציפות, ומומנטום חיובי לפני המפגש עם מארסיי

אחרי שאתמול (שישי) המשיכה ליל לקרוס כשהפסידה 2:0 לראן, נמשך הערב המחזור השביעי בליגה הצרפתית. לפחות במשחק הראשון, הפתעה גדולה לא נרשמה כשפריס סן ז'רמן השאפתנית ניצחה 0:2 את סושו החלשה. מונפלייה האלופה התאוששה עם 0:2 בנאנסי, עדן בן בסט שיחק 78 דקות בהפסדה של ברסט 1:0 לאז'קסיו.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן עם קווין גמיירו. רויטרס
גם הוא הגיע לפרגן. איברהימוביץ' עם גמיירו/רויטרס

פריס סן ז'רמן - סושו 0:2

אחרי פתיחת עונה מגומגמת מאוד, נראה שהפרויקט השאפתני של קרלו אנצ'לוטי מתחיל להתחבר בצורה נהדרת. פריס סן ז'רמן רשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה, כשבין לבין היא גם דורסת 1:4 את דינמו קייב בליגת האלופות. הפעם הקבוצה מהבירה קיבלה צמד מקווין גמיירו, שהרשית לראשונה העונה. הפריסאים יגיעו במומנטום חיובי מאוד למשחק העונה מול מארסיי בחוץ בשבוע הבא.

פריס סן ז'רמן עלתה ליתרון בדקה ה-11 לאחר מהלך אישי נהדר של חאבייר פסטורה, ששלח כדור עומק לקווין גמיירו. החלוץ בן ה-25 השתלט על הכדור בצורה מושלמת מאחורי כל הגנת סושו והכניע בקלות את סימון פופלין כדי לקבוע 0:1 עם השער הראשון שלו העונה בליגה הצרפתית. גמיירו עצמו הצליח להכפיל בדקה ה-33 לאחר מסירת רוחב של מקסוול שמצאה אותו בתוך הרחבה, וגמיירו בעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:2.

אז'קסיו - ברסט 0:1

עדן בן בסט שמר על מקומו בהרכב ברסט ושיחק 78 דקות, אבל לא הצליח למנוע הפסד של קבוצתו בקורסיקה. אדריאן מוטו פתח לראשונה בהרכב אז'קסיו, שנהנתה משער ניצחון של האלג'יראי מהדי מוסטפה בדקה ה-57.

נאנסי - מונפלייה 2:0

האלופה התאוששה מעט מפתיחת העונה המאכזבת ורשמה ניצחון שני העונה, הודות לשערים של שניים מכוכבי העונה שעברה. יונס בלהאנדה היה הראשון שמצא את הרשת עם בעיטה מרחוק בדקה ה-66, וסולימאן קמארה הכפיל במתפרצת בדקת הסיום הודות לבישול של רמי קאבלה.

משחקים נוספים:

טרואה - טולוז 2:0
לטולוז: וויסאם בן ידר (65), עמנואל ריבייר (73)

ניס - באסטיה 2:2
לניס: רנאטו סיבלי (58), דריו סביטאניץ' (32). לבאסטיה: ז'רום רותן (42), אנתוני מודסט (71)

אוויאן - לוריין 1:1
לאוויאן: סאבר חליפה (8). ללוריין: ז'יל סונו (86)

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully