וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טורה מארי שוחרר

הקומבו גארד בן ה-23, שהגיע להיבחן במדי האדומים, לא הרשים את המאמן ארז אדלשטיין ושוחרר לאחר תקופה קצרה

הפועל תל אביב בכדורסל מתכוננת לעונה הקרובה בליגת העל, לאחר היעדרות בת שש שנים מהליגה הבכירה, אך כבר בשלב זה היא תצטרך למצוא שחקן זר חדש, זאת לאחר ששחררה היום (ראשון) את הגארד טורה מארי. מארי הגיע להיבחן בקבוצה וחתם על חוזה לעשרה ימים, אך במהלך תקופתו במדי האדומים לא הרשים את המאמן ארז אדלשטיין וכעת ייאלץ לחפש קבוצה אחרת לעונה הקרובה. הוא הגיע לפני שבועיים ואף נטל חלק במחנה האימונים וטורניר ההכנה בו האדומים נטלו חלק בגרמניה.

מארי בן ה-23 הוא בוגר מכללת וויצקיטה סטייט, בה שיחק בעבר, אגב גם גל מקל. הגארד יליד יוסטון, טקסס, העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 12.2 נקודות, 4.7 ריבאונדים, -3.3 אסיסטים ו-1.3 חטיפות ב-29.3 דקות למשחק ואלה היו המספרים הטובים ביותר שלו בארבע שנים במכללה. מארי עומד בראש טבלת האסיסטים של מכללת וויצ'יטה סטייט בכל הזמנים ומדורג שני בחטיפות. הוא גם נחשב לשחקן הגנה מצוין ובקיץ אף נבחן במחנה של לוס אנג'לס לייקרס מה-NBA.

אמש, זכתה הפועל תל אביב בטורניר בנדל, המתקיים באאופן מסורתי באולם בצמח, לאחר שהביסה את הפועל גלבוע/גליל 62:82. האדומים יתמודדו ביום שלישי הקרוב במשחק ראווה מול ברק נתניה, במסגרת גביע ווינר.

  • עוד באותו נושא:
  • טורה מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully