וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: אילת והרצליה עדיין מושלמות

קבוצתו של בית הלחמי ניצחה 86:91 את מכבי חיפה. הקבוצה של קטש גברה 61:67 על מכבי אשדוד. ניצחון גם להפועל ת"א

פתיחת עונת 2012/13 בליגת העל בכדורסל כבר נמצאת ממש מעבר לפינה ובינתיים, הקבוצות ממשיכות במשחקי ההכנה שלהן. מי שמרשימה במיוחד עד כה בהכנה היא בני הרצליה, שעלתה הערב (שבת) למאזן מרשים של 0:5 במשחקי האימון לאחר ניצחון נוסף, 86:91, הפעם על מכבי חיפה באולם היובל.

הרצליה, שתשתתף בגביע ווינר ביום שלישי ממשיכה להראות מצויין. מאידך, הקבוצה של בראד גרינברג, עדיין מחפשת ניצחון ראשון. ביום שלישי היא תפגוש את מכבי ראשון לציון במסגרת רבע גמר גביע ווינר.

קלעו להרצליה: בן רייס 21, הרב פופ 19 (12 ריב'), ג'ומיין ג'ונס 15 (10 ריב'), איזק רוזפלט 11, רומל בק 9, ניב ברקוביץ' 7, מילט פאלאסיו 6 (10 אס', 6 ריב'), רועי איילון 3

קלעו לחיפה: פט קלאת'ס 20 (6 ריב'), עידו קוז'יקרו 18 (6 ריב') ,פול סטול 13 (5 אס'), קורי קאר 10 (4 אס'), אלכס צ'וברוביץ' 6, , דונטה סמית ליאור שגב ואנטון שוטבין 5 כ"א, בריאן כהן ושון לבנובסקי 2 כ"א.

מי שעוד נראית טוב במשחקי ההכנה היא הפועל אילת. הקבוצה המחודשת של עודד קטש השיגה ניצחון שני בשלושה ימים - 61:67 מול מכבי אשדוד. האילתים נהנו מיכולת טובה של אלי הולמן וג'רום טילמן וסך הכול הם יכולים להיות מרוצים מהיכולת בשלב מוקדם זה של העונה. מאידך, אחרי עונה נהדרת אשתקד, לעופר ברקוביץ מאמנה של אשדוד יש הרבה סיבות לדאגה. עם סגל מדולל שהתפרק מנכסיו בקיץ, יהיה לאשדוד קשה מאוד לשחזר את ההצלחה של העונה החולפת.

הקבוצה מהדרום שעדיין לא נוצחה בהכנה, תפגוש בגביע ווינר את האלופה מכבי תל אביב באולם בקרית אתא. אשדוד, שניצחה רק משחק הכנה אחד מתוך שישה, תפגוש ברבע הגמר של המפעל המסורתי את גלבוע/גליל.

קלעו לאילת: אלי הולמן 15, ג'רום טילמן 14, סקוטי הופסון 13, אוסטין פרימן 11

קלעו לאשדוד: דיימון סימפסון 22, כריס אלן 14

הפועל תל אביב זכתה בגביע בנדל

הקבוצה של ארז אדלשטיין שחזרה הקיץ לליגת העל, השיגה הערב ניצחון מרשים וזכתה בגביע בנדל המסורתי, לאחר תבוסה שהנחילה לגלבוע/גליל, 62:82. האדומים ישחקו בקרוב במשחק ראווה במסגרת גביע ווינר מול גרינטופס נתניה. גלבוע/גליל, שלא ניצחה בהכנה, תנסה להתאושש מול מכבי אשדוד ברבע גמר גביע ווינר.

בהפועל תל אביב יכולים להיות מרוצים בעיקר מהיכולת של יונתן שולדבראנד הפורוורד המבטיח וגם מהתרומה ההתקפית של קרטיס קלי. מהעבר השני, לליאור ליובין יש הרבה סיבות לדאגה. אחרי קיץ קשה שכלל זעזועים בסגל, המאמן הצעיר של הגליל יצטרך לחבר את הקבוצה שלו לקראת פתיחת העונה. כרגע, הקבוצה שלו עדיין לא נראית מוכנה.

קלעו להפועל ת"א: יונתן שולדברנד 17, קרטיס קלי 16, דזמונד סטיט 15, ג'ף אלן 13

הרבו לגלבוע/גליל: ראקים סאנדרס 16, מיצ'ל וואט 14, קני הייז 8

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully