וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואון אושאניווה: "הכל אפשרי, אפילו אליפות"

המגן הניגרי של המוליכה חולם אחרי פתיחת העונה המוחצת: "כל הקבוצות בישראל טובות מאוד, אבל אנחנו אופטימיים"

one

הרכבת של מ.ס. אשדוד ממשיכה לדהור. אמש (שבת), פירקו השחקנים של יוסי מזרחי 0:3 את מכבי נתניה, רשמו ניצחון חמישי רצוף, שמרו על מאזן מושלם מפתיחת העונה ועם 15 נקודות הם צועדים בראשות הטבלה. כל זאת, שבוע לפני קרב הפסגה הלוהט נגד מכבי תל אביב, בשבת הקרובה בבלומפילד.

אם בשבוע שעבר היו קולות שאמרו שאשדוד 'גנבה' ניצחון מול מכבי חיפה בקרית אליעזר, באה אמש תצוגה מופלאה מול הקבוצה של טל בנין ונתנה את החותם הסופי לפתיחה הכי טובה בהיסטוריה של המועדון. השחקנים, בראשות דוד רביבו וניר ביטון הנהדרים, יחד עם המגנים עופר ורטה והניגרי ג'ואון אושאניווה, פשוט שטפו את המגרש לאורך כל דקות המשחק, כאשר מעל כולם בלט החלוץ מוראד אבו ענזה, שכבש צמד נפלא ובישל שער נוסף למקרייב.

"המטרה שלנו הייתה להשיג שלוש נקודות וידענו מה לעשות כדי להשיג את המטרה", אמר אושאניווה, "נתניה היא קבוצה טובה ומאורגנת מאוד ואנחנו היינו חייבים להיות טקטיים מאוד וכשהגענו למחצית השנייה תרגמנו את היתרון שלנו". המגן, שמשתייך לסגל נבחרת ניגריה והפך לשחקן הרכב קבוע אצל יוסי מזרחי, בישל את שער היתרון הראשון של אשדודו סיפר על הגעתו למועדון: "זה היה מעבר אדיר בשבילי להגיע לאשדוד ואני מאוד שמח, כי האנשים כאן נחמדים מאוד וכל הזמן רוצים בהצלחתי ואני באמת מאוד שמח שהגעתי לכאן. לפני שעברתי לאשדוד שיחקתי עם נבחרת ניגריה והתייעצתי עם אניימה, אג'ידה ואיינוגבה, שהמליצו לי להגיע לאשדוד ואמרו שמדובר במועדון טוב מאוד. זו הסיבה שעברתי, כי קיבלתי הרבה הצעות ואני מאוד שמח".

אושאניווה התייחס למטרות הקבוצה ולא התבייש לצאת בהצהרות: "אנחנו מאוד אופטימיים והכל אפשרי, אפילו אליפות. אבל אנחנו חייבים לעבוד קשה ואסור לתת לאף אחד לעמוד בדרך שלנו, כי כל הקבוצות בישראל הן קבוצות טובות מאוד. זה המשחק השלישי שלי עם הקבוצה, גם בית"ר, גם מכבי חיפה וגם נתניה, כולן קבוצות טובות שיודעות כדורגל".

הניגרי הצעיר כבר מביט קדימה לעבר קרב הפיסגה נגד מכבי תל אביב והוסיף: "אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולות שלנו לנצח בכל משחק. כל קבוצה בישראל היא טובה, אבל אנחנו מכבדים כל קבוצה ומאמינים שנוכל להשיג שלוש נקודות גם נגד מכבי תל אביב".

הבלם יאיא פטי, שאיחר לחזור מחופשה בבלגיה, נחת בארץ רק ביום שישי ונופה מהסגל למשחק. פטי שצפה במשחק מהיציע, צפוי לעמוד לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון ןלספוג קנס כספי כבד בשל האיחור. הוא היה אמור לנחות ביום חמישי בבוקר, אך הגיע רק ביום שישי אחרי הצהריים ופיספס את שני האימונים המסכמים לקראת המשחק.

אשדוד דוהרת: צפו ב-0:3 על מכבי נתניה

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully