וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי נתניה 0:3

מערכת וואלה! ספורט

29.9.2012 / 19:57

אבו ענזה (58 ו-68), ומקרייב (65) הובילו את אשדוד ל-0:3 על נתניה בדרך למאזן מושלם של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים

one

מה תגידו על מ.ס אשדוד? הקבוצה של יוסי מזרחי המשיכה גם הערב (שבת) להוכיח לכל מי שחושב שהיא אפיזודה חולפת שהיא כאן כדי להישאר, גברה 0:3 על מכבי נתניה של טל בנין, ועלתה לפחות באופן זמני לראשות הטבלה עם מאזן מושלם ומדהים של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים, ו-15 נקודות נהדרות. במחזור הבא תגיע אשדוד למשחק לוהט מול מכבי תל אביב, כשבמידה והצהובים לא יאבדו נקודות מול באר שבע ביום שני, נקבל משחק לוהט בין שתי קבוצות מושלמות. כבר אי אפשר לחכות.

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי. מגד גוזני
מושלמים, ונראים ככה. מזרחי/מגד גוזני

כל מי שהגיע הערב לאיצטדיון הי"א באשדוד היה יכול לראות כבר מהדקה הראשונה שגם הפעם תצא הקבוצה המקומית עם הניצחון. נכון, במחצית הראשונה ההתקפה של אשדוד לא בדיוק היתה מרוכזת, וההזדמנויות אליה הגיעה לא הצליחו להפוך לשערים, אבל כל זה השתנה במחצית השניה, עם חגיגה של עשר דקות ושחקן אחד: מוראד אבו ענזה.

שחקנה של אשדוד פשוט עשה ככל העולה על רוחו, כשנתניה כשלה שוב ושוב בסגירה שלו. לצערה, זה נגמר שני שערים (בדקות 58 ו-68), ועוד בישול אחד לדימיטאר מקרייב (בדקה ה-65), בעשר דקות שפשוט פירקו לגורמים את קבוצתו של טל בנין. עד לסיום היתה יכולה אשדוד למצוא גם את הרביעי, אבל מזרחי ושחקניו הסתפקו לחלוטין בשלוש הנקודות ובשמירה על המאזן המושלם. ניצחון במחזור הבא על מכבי תל אביב המושלמת גם היא, עשוי להוות החותמת המשמעותית ביותר עבור המועדון שפשוט חי בחלום במחזורים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
3 שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. מגד גוזני
התפוצצו במחצית השניה. אשדוד חוגגת/מגד גוזני

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה מנומנמת מעט, כשאשדוד תופסת את השליטה במגרש. המארחים היו קרובים לכבוש פעמיים בפתיחה, אבל ארצ'ון ומקרייב לא הצליחו להפוך את המצבים לשערים, למזלם של האורחים. נתניה הצליחה גם היא לצאת מהקיפאון והגיעה להזדמנות טובה של סבע מול מרציאנו, אבל החלוץ כשל ולא הצליח לכבוש. רגע לפני סיום המחצית נגח מקרייב היטב וסחט עצירה של צ'נאמו, כשהכדור ספק עבר את הקו, אבל הקוון חשב אחרת ושתי הקבוצות ירדו אל חדרי ההלבשה ללא שערים.

הלחץ האשדוד נמשך גם במחצית השניה, ובדקה ה-58 זה כבר תורגם לשער, כשג'ואון אושאניווה פרץ בצורה נהדרת מהאגף השמאלי ותפס את הגנת נתניה רדומה לחלוטין. אושאניווה העביר כדור רוחב טוב אל הרחבה ומצא את מוראד אבו ענזה שכבש בקלילות מקרוב. אבו ענזה המשיך בחגיגה, כשבדקה ה-65 בישל למקרייב ושלוש דקות מאוחר יותר השלים צמד כשעשה ככל העולה על רוחו ברחבה וקבע 0:3. בדקה ה-75 הוציא מזרחי את אבו ענזה לתשואות הקהל המקומי, שעכשיו יודע איך זה מרגיש להוביל את הטבלה.

הרכב מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, ניר ביטון, מיקי סירושטיין, ג'ואון אושאניווה, חאתם עבד אלחמיד, סאנדי ארצ'ון (אמיר בן שמעון, 82), דוד רביבו, מוראד אבו ענזה (בן בוטבול, 75), דימיטאר מקרייב (איציק נאש, 84).

הרכב מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, אורי שטרית (עומרי בן הרוש, 28), קובי דג'אני (עומר פרץ, 75), יוסי שבחון, עידן שריקי (סרג' לופו, 61), עלי חטיב, בן בנימין, אחמד סבע.

קשר מכבי נתניה יוסי שבחון. מגד גוזני
פשוט לא הצליחו להתמודד. שבחון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully