וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו ענזה: "אנחנו מסוגלים לנצח את מכבי תל אביב"

29.9.2012 / 20:33

החלוץ שכבש צמד ובישל בניצחון על מכבי נתניה (0:3) כבר מתכונן ליריבה הבאה. טל בנין: "יש לנו הרבה חומר למחשבה"

באשדוד משפשפים את העיניים ולא מאמינים. אחרי חמישה מחזורים בליגת העל, הקבוצה של יוסי מזרחי עדיין מושלמת עם 15 נקודות מלאות. אחרי שניצחה גם את מכבי נתניה, הפתעת העונה עד כה כבר פוזלת לעבר המחזור הבא שבו היא תפגוש קבוצה נוספת שעדיין לא שמטה נקודות - מכבי תל אביב.

מוראד אבו ענזה, כוכב המשחק הערב שכבש צמד וגם בישל את השלישי למקרייב, אמר בסיום: "גם בהפסקה יוסי החמיא לנו על המשחק. זה רק מאלוהים ואתה צריך לסמוך על העבודה שלך, על החברים ועל המאמן".

החלוץ הלוהט התייחס למשחק הבא מול מכבי תל אביב: "אנחנו מסוגלים עם משחק טוב לנצח אותם. נבוא עם בטחון ונסתכל למכבי בעיניים. אנחנו צריכים לא להסתגר ונהיה חייבים ליזום מההתחלה".

יוסי מזרחי, המאמן המנצח נשמע מאושר אך מאופק בסיום: "לא צריך לקשור כתרים למשחק, זו רק תחילת העונה. מה שחשוב שאלה היו שערים קבוצתיים של קבוצה שיודעת מה היא רוצה לעשות. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות. בכדורגל יש תקופות יותר טובות ויבואו גם תקופות פחות טובות".

המאמן הוותיק סירב לשחרר הצהרות לגבי ההמשך: "לא אני המצאתי את המשפט שהטבלה לא משקרת, אבל אנחנו במחזור השישי ולא במחזור ה-12. מה שחשוב זה איפה נמצאים במחזור ה-36 או ה-37. אנחנו עדיין לא קבוצה כזו גדולה כדי שנוכל לחשוב שתמיד ננצח"

מן העבר השני, אכזבה גדולה שררה בקבוצה של טל בנין. דווקא אחרי הניצחון במחזור הקודם על הפועל באר שבע, חטפה מכבי נתניה מהלומה כואבת.

המאמן המפסיד, טל בנין, אמר בסיום המשחק: "אפשר להפסיד, אבל שיחקנו בלי מוטיבציה ורצון. לא יצאתי מגדרי אחרי הניצחונות ולא אצא מגדרי גם עכשיו". אנחנו הולכים הביתה עם הרבה חומר למחשבה". בנין ניסה להרגיע מעט את הלחץ שנוצר: "זו יחסית תחילת העונה ואנחנו יחסית במקום די טוב. זה קורה וזה קרה לי כשחקן לא פעם ולא פעמיים. זה יכול לקרות גם לקבוצות גדולות. צריך להרים את הראש ולהתכונן למשחק הבא".


אשדוד הביסה את מכבי נתניה 0:3

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully