וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן פארדיו: "הייתי בשוק, זה לא נקלט"

מנג'ר ניוקאסל, שחתם השבוע על חוזה לשמונה שנים ויישאר עד 2020, הודה: "זו ההזדמנות הכי טובה עבורנו לזכות בתארים"

ספורט 2

ניוקאסל עשתה השבוע את אחד הצעדים הכי מרשימים שיכולים להיות בכדורגל העולמי: בהחלטה יוצאת דופן היא החליטה להחתים את אלן פארדיו על חוזה לשמונה שנים נוספות, שישאירו אותו אצלה עד 2020. פארדיו, שהצעיד את המגפייז בעונה שעברה למקום החמישי המכובד, קרטע אמנם בפתיחת העונה הנוכחית (שמונה נקודות בחמישה משחקים), אבל גם המנג'ר עצמו העיד היום (שבת) שהוא לא האמין להצעה שהונחה בפניו.

"הייתי בשוק כשהניחו לי את החוזה על השולחן", סיפר פארדיו. "זה לא נקלט, אם להיות כנים, שהמועדון מציע לי חוזה כזה. ברור שקשה להעריך מה יהיה בשמונה השנים הבאות. מצד שני, אני רואה את זה כהזדמנות הטובה ביותר לזכות בתארים במועדון גדול ותמיד אמרתי שזו המטרה העיקרית שלי מהיום שהגעתי לכאן. אנחנו רוצים לזכות במשהו עם ניוקאסל והיציבות הזו רק יכולה לעזור".

פארדיו הודה שהמצב הזה לא ממש מוכר לו: "אם אני אהיה כאן כל שמונה השנים הללו, אני אהיה חייב להצליח. להעפיל לליגת האלופות יהיה כמו לזכות בתואר מבחינתנו, ואני חושב שזה יכול לקרות כאן. נצטרך קצת מזל כדי לזכות בגביע, אבל הסגל שלי הוא טוב מספיק בכדי להשיג את זה. יש לנו קבוצה נהדרת, שחקנים נהדרים וצוות מצוין, ואחד המפתחות מבחינתי הוא שהצוות שלי מקבל חוזים ארוכים שישמרו אותם כאן למשך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully