וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק: ניוקאסל החתימה את אלן פארדיו עד 2020

המגפייז הביעו אמון במנג'ר המוערך שהגיע ב-2010. המנכ"ל דרק למביאס: "רוצים שפארדיו יהיה מה שפרגוסון עבור יונייטד"

ספורט 2

בניוקאסל מתחקים אחר מנצ'סטר יונייטד וארסנל ומנסים לחקות את דרך הפעולה שלהן עם סיר אלכס פרגוסון וארסן ונגר. אחרת, אין דרך להסביר את את הידיעה שפורסמה היום (חמישי) באנגליה, ובה נודע כי המנג'ר המוערך אלן פארדיו חתם על חוזה חדש במדי הקבוצה, וישאיר אותו במועדון במשך לא פחות משמונה עונות נוספות. המנג'ר האנגלי בן ה-51, הוחתם בשורות המגפייז בשנת 2010 לחמש שנים, אך כבר בשנת 2012 גמלה בליבם ההחלטה להחתים אותו על חוזה עד עונת 2019-2020.

פארדיו הצעיד את המגפייז בעונה החולפת למקום החמישי המכובד, אך מקרטע בפתיחת העונה הנוכחית, כשניוקאסל השיגה עד כה שמונה נקודות בחמישה משחקים. מנכ"ל ניוקאסל, דירק למביאס, הסביר את המניעים מאחורי ההחתמה ארוכת הטווח הזו: "אם אתה מסתכל על מועדונים כמו מנצ'סטר יונייטד וארסנל, רואים שמנג'רים כמו פרגוסון ו-ונגר נותנים יציבות שמהווה את הפלטפורמה הטובה ביותר להצלחות. את המודל הזה אנחנו מעוניינים לחקות כאן".

"אלן עשה עבודה פנטסטית בשנים האחרונות והוכיח איזה מנג'ר מצוין הוא. יש לי כבוד עצום אליו בכל מה שקשור לכדורגל, ויש בינו ובין המועדון יחסים מצוינים, שאני חושב שהמועדון יוכל להפיק מהם תועלת גדולה". אגב, אין זו הפעם הראשונה בה המגפייז מעניקים חוזה חריג כל כך. למעשה, גם חוזה שכזה לא מבטיח דבר, כפי שניתן ללמוד מתקדימי העבר. כבר ב-1994 הוחתם בניוקאסל המנג'ר קווין קיגאן לעשר שנים, אך פוטר לאחר שלוש עונות בלבד. רק לאחרונה הוחתם סקאו המועדון, גרהאם קאר, על חוזה שישאיר אותו עד שנת 2020, אז ימלאו לא פחות מאשר 75 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully