וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "טבס חזר מפגרת הנבחרות בלי כושר"

מאמן מנצ'סטר סיטי מרגיש שחל שינוי אצל הארגנטינאי ולא מרוצה ממצבו של סילבה: "הוא עייף מאוד אחרי אליפות אירופה"

ספורט 2

צפו בשערי המחזור החמישי

האם הלקח במנצ'סטר סיטי לא נלמד בעונה שעברה, אחרי היחסים המתוחים בין רוברטו מאנצ'יני לקרלוס טבס? מאמנה של סיטי העביר ביקורת נגד הארגנטינאי ששהה עם הנבחרת שלו, אבל לדעת האיטלקי הוא אינו בכושר שאפיין אותו בשבועות הראשונים של העונה.

"קרלוס היה טוב יותר בחודש הראשון", סיפר מאנצ'יני. "אחרי פגרת הנבחרות, הוא ירד בכושרו. הוא עבד קשה בקדם העונה ועשה עבודה טובה. הוא היה פנטסטי בשלושה או בארבעת המשחקים הראשונים ושיחק כל הזמן. לאחר מכן הוא נסע לארגנטינה לשבוע, ואולי הוא איבד מכושרו הגופני. אחרי פגרת הנבחרות, כושרו הגופני היה ככה ככה".

מאנצ'יני התייחס גם לכושרו של דויד סילבה שבילה בקיץ האחרון עם נבחרת ספרד: "הוא שיחק באליפות אירופה, חזר ושהה איתנו בקדם העונה רק עשרה ימים. לאחר מכן הוא נסע פעמיים עם ספרד, פעם אחת לפנמה, ופעם נוספת למקום נוסף וזה בלתי אפשרי. אני חושב שהוא עייף מאוד אחרי אליפות אירופה, אבל אני לא מודאג לגביו מכיוון שגם כשהוא לא ב-100 אחוז, הוא עדיין שחקן טוב".

האלופה, שלא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, תתארח הערב (שבת, 16:00, שידור משולב בספורט2) אצל פולהאם. למרות המומנטום השלילי, מאנצ'יני לא מודאג: "אני בטוח שיש לנו סיכוי גדול לזכות בתואר שני. סרחיו אגוארו התגבר על הפציעה, והוא שחקן חשוב עבורנו. אני בטוח שעכשיו נפסיק לספוג שערים רבים ונבקיע יותר שערים. אלה דברים שקורים שנה לאחר שאתה זוכה באליפות. בחודש או חודשיים הראשונים אפשר שהבעיה הזו תתרחש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully