וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון בכורה גם לשלמה הופמן

מאמן הנבחרת היוצא טייל עם סביון בר"ג , מימון סחף את הפועל ראשל"צ לניצחון בקרית אונו, מכבי ראשל"צ הזיעה בנס ציונה

המחזור השני בליגת העל בכדוריד הושלם היום (שישי), אחרי שאתמול רשם גלעד מאור ניצחון בכורה עם עירוני רחובות שגברה על אס"א תל אביב, ומכבי תל אביב ניצחה ברמת השרון.

הפועל קרית אונו - הפועל ראשון לציון 29:23

האדומים שניצחו בהרצליה בשבוע שעבר עבדו קשה בצפון למרות התוצאה. אחרי שכבר הוליכה בפער של שמונה שערים במחצית הראשונה, ראתה מחזיקת הגביע את יתרונה מצטמק לחמישה בלבד, כשיואב אדר עוצר שלושה פנדלים, אבל עידן מימון עם שבעה שערים, חמישה מהם אחרי ההפסקה, דאג להבטיח את הניצחון. בויאן בוטוליה הוסיף שישה.מקסים ציפרמן הצטיים עם שבעה למקומיים.

א.כ נס ציונה - מכבי ראשון לציון 32:25

האלופה התקשתה לברוח לשכנה מהשפלה עד דקות הסיום, והמקומיים אף הוליכו 11:12 לקראת סיום המחצית הראשונה, כשבהפסקה הוליכו הצהובים 14:16. אריאל רוזנטל הוליך בריחה של הראשל"צים במחצית השנייה והפער כבר הגיע לשמונה שערים שמונה דקות לסיום, אז נס ציונה הרימה ידיים.

ארזים רמת גן - א.ס סביון 38:23

אחרי ניצחונו הראשון של גלעד מאור, גם למאמן נבחרת ישראל לשעבר שלמה הופמן יש ניצחון בכורה עם סביון. מאמן נבחרת ישראל נהנה ממשחק נהדר של עידן יעיש, שהפגיז 14 שערים מול רמת גן החלשה, אותה הוליך אביב אוזר עם 12 כיבושים.

מכבי קרית מוצקין - בני הרצליה 24:25

ההרצליינים שוב הפסידו בפער של שער בודד, בעוד שמוצקין התאוששה מההפסד בהדר יוסף. המקומיים הוליכו 9:15 במחצית והצליחו למנוע קאמבק של מריו יליניץ' וחבריו בדקות האחרונות. ולדי קופמן ודושאן בוזוליאק כבשו שבעה שערים כל אחד למנצחים.

אתמול: ניצחון בכורה לעירוני רחובות של גלעד מאור

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully