וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון בכורה לעירוני רחובות

הרשימה עם 27:33 על אס"א תל אביב. גלעד מאור: "סיום יותר מותח מגמר גביע". 16:25 למכבי תל אביב על רמת השרון

המחזור השני בליגת העל בכדוריד נפתח הערב (חמישי) עם דרמה גדולה, בסיומה ניצחה עירוני רחובות 27:33 את אס"א תל אביב. היה זה ניצחון ראשון לגלעד מאור בקבוצתו החדשה והצעירה מרחובות, לאחר ההפסד במחזור הפתיחה לאקסית המיתולוגית מכבי ראשון לציון.

הקהל הרחובותי (500 צופים) קיבל תצוגה מהנה משחקניו, שפתחו מבערים ב-10 הדקות האחרונות ודהרו לניצחון, אחרי 14:15 דחוק במחצית, מפנדל בשנייה האחרונה של אמי צ'וקואמיקה. אס"א כבר הצליחה להפוך את התוצאה עם יכולת מפתיעה של הילד בן ה-17 דביר בן שמאי (שלושה שערים), אבל ג'ו מתתיה הוותיק השווה ודקות נהדרות של שאולי סער השער הובילו את רחובות לניצחון המרגש.

"מי שלא היה כאן לא יבין", אמר גלעד מאור המאושר. "הסיום היה יותר מותח מאשר בגמר גביע. התרגשתי, היה כאן קהל מדהים היום שראה חבורה צעירה ונחושה, שלא רק מתלהבת אלא גם יודעת מה לעשות עם עצמה בדקות ההכרעה. זה ניצחון חשוב מאוד מאוד עבורנו".

כבשו לרחובות: אמי צ'וקואמיקה 9, דימה ינדוביצקי וג'ו מתתיה 6 כל אחד, אלון זיו 4, ערן שור 3, גנה קיגל 2, אלדר רוט, גלן לד ורועי עמרם 1 כל אחד.

כבשו לאס"א: אלירן מצקי 5, ניבו לוי 4, דביר בן שמאי, עידו טוראל, עידו לביא, יובל כץ ודן הבר 3 כל אחד. יוסי אפו 2, דור ברק 1.

גלעד מאור מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נרגש מהניצחון. גלעד מאור/ברני ארדוב

מי שלא הצליחה להשיג ניצחון בכורה היא רמת השרון, שהפסידה בביתה 25:16 למכבי תל אביב החזקה. הצהובים, למרות היערותו של סשה בזברחני, הציגו יכולת התקפית משובחת במחצית השנייה ושמרו על כמות ספיגה נמוכה של שמונה שערים במחצית. החלומות של רמת השרון על צמרת נראים רחוקים מאוד כרגע.

"אני שמח שניצחנו במגרש קשה", סיכם אבי רש. "היה משחק מעולה של ההגנה, וסקור של 16 שערים שאנחנו סופגים גורם לי להיות מאושר. בחצי הראשון התקשינו התקפית, אבל שיפרנו את האלמנט הזה בחצי שני מצוין. זה איפשר לפתוח את הפער, ולא פחות משמח שהיה גם משחק הוגן אחרי הרבה קרבות חמים מדי בשנים האחרונות".

כבשו למכבי תל אביב: דויד ראשיץ' ואיציק חליפי 7 כל אחד, אור יוסיפון 3, רנן לנדסמן, תומר שמעוני, גיל פומרנץ 2 כל אחד, אלכס פליסקין ועומר דבדה 1 כל אחד.

כבשו לרמת השרון: מילאן מאניץ' 4, בארי סלומון 3, בר מסורי, אלכס סיצ'נקו, עומר לוסטיג 2 כל אחד, דניאל שקלים, חיים גרשונוביץ, טונדיי עבדול ראשיד 1 כל אחד.

מחר יושלם המחזור השני עם המשחקים הבאים: מכבי ארזים רמת גן - א.ס סביון (14:30), הפועל קרית אונו - הפועל ראשון לציון (15:45), א.כ נס ציונה - מכבי ראשון לציון (16:30) ומכבי קרית מוצקין - בני הרצליה (16:30).

איציק חליפי שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
ניצחון קל. איציק חליפי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully