וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' היורוליג: קאנטו ולה מאן יתחרו על מקום בשלב הבתים

טיוס וקאנטו גברו 83:89 על נימבורק, המאומנת על ידי גינזבורג. לה מאן הדהימה עם 78:86 על קאזאן, שתשחק ביורוקאפ

אלכס טיוס אמנם לא ישחק בעונה הקרובה במכבי תל אביב, אך הוא קרוב מתמיד לשחק במפעל הבכיר ביבשת, היורוליג. לאחר שקאנטו, קבוצתו של המתאזרח הישראלי ניצחה את את אקדמיק סופיה בשלב רבע הגמר, היא התקרבה עוד יותר לשלב הבתים ביורוליג לאחר שגברה 83:89 על נימבורק, אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג. טיוס, שהצטיין במשחק הקודם עם 18 נקודות, סיים משחק בינוני הפעם עם שתי נקודת בלבד, ב-16 דקות משחק.

נימבורק, יש לציין, נלחמה בצורה מעוררכת כבוד מול קאנטו המארחת והפייבוריטית הברורה במשחק. אלופת צ'כיה פיגרה בסיום הרבע הראשון 23:17, אך רבע שני מצוין העניק לה יתרון 43:44 עם הירידה להפסקה. הקבוצה האיטלקית, שהגיעה אשתקד עד לשלב הטופ 16 ביורוליג וניצחה את מכבי תל אביב, כבר פתחה פער דו ספרתי ברבע השלישי, אך הצ'כים לא וויתרו. כחצי דקה לסיום, הם כבר צימצמו לשש נקודות בלבד לטובת קאנטו, אך לא הצליחו להתקרב יותר מזה.

שחקן נבחרת איטליה וסיינה אשתקד, פייטרו אראדורי, הוליך את קאנטו עם 19 נקודות, הגארד ג'רי סמית' הוסיף 16 וג'ף ברוקס תמך עם 13. מי שבלט בשורות נימבורק היו מייק טיילור ואדריאן אברמס עם 16 נקודות כל אחד.

לה מאן הדהימה את קאזאן

במשחק השני של היום נרשמה הפתעה גדולה, כאשר לה מאן הצרפתית הדיחה את קבוצת המיליונים של קאזאן, לאחר ניצחון 78:86 . הרוסים, שאשתקד העפילו לשלב ההצלבה ביורוליג, הביאו במהלך הקיץ מספר דמות מסקרנים, לרבות אקס מכבי תל אביב צ'אק אידסון, אך ייאלצו לשחק רק במפעל האירופאי השני בחשיבותו, היורוקאפ. המשחק היה צמוד ברובו, ולה מאן המפתיעה הוליכה בהפרשים קטנים במחצית הראשונה.

המגמה נמשכה גם ברבע השלישי, כשקוסטאקס קאימקוגלו וטרל לידיי השאירו את הרוסים בתמונה. לקראת סיום עלתה קאזאן ליתרון, אך בשתי הדקות האחרונות של המשחק איבדה את הצפון, וחאליד אל אמין המזדקן קבר אותה סופית והעלה את הצרפתים באופן מפתיע למדי על חשבון הרוסים. הסנטר הברזילאי ג'יי פי באטיסטה חגג מתחת לסל של הרוסים עם 20 נקודות, ואילו ויקטור קות'ברט הוסיף 15. היחידים שגילו יכולת סבירה בשורות קאזאן היו הפורוורד החדש, קוסטאס קאימקוגלו, עם 20 נקודות וטרל לידיי הוותיק, עם 18. צ'אק אידסון סיים משחק בינוני עם חמש נקודות באחוזים לא מרשימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully