וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "רוני ופלטשר היו מצוינים"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התעודד מחזרתם של השניים. רודג'רס סגר מעגל מול ווסט ברום, וולקוט הצליח לשכנע ונגר להסיטו קדימה?

אחרי הדחתה המפתיעה של מנצ'סטר סיטי מגביע הליגה, עשתה אמש (רביעי) מנצ'סטר יונייטד את העבודה שלה עם ניצחון 1:2 על ניוקאסל ששלח אותה לסיבוב הרביעי במפעל. החדשות הכי משמחות עבור אלכס פרגוסון היו חזרתם של ווין רוני, שנעדר למעלה מחודש, ודארן פלטשר, שפתח בהרכב לראשונה מאז נובמבר שעבר.

"שניהם היו מצוינים", אמר פרגוסון. "ווין קצת התעייף לקראת הסיום אבל זה היה צפוי. אני מאוד מרוצה מהניצחון, כי לניוקאסל הייתה קבוצה חזקה יותר מאיתנו פיזית אבל שיחקנו כדורגל פנטסטי ואני חושב שהגיע לנו לנצח".

רוני עצמו אמר: "כמובן שאני מאושר לחזור, אני מרגיש טוב אבל תמיד קשה במשחק הראשון אחרי היעדרות של כמה שבועות. מה שחשוב עכשיו היה לצבור דקות ראשונות שיעזרו לי בתהליך ההתאוששות".

גם ליברפול עלתה שלב אחרי שחזרה מפיגור לניצחון 1:2 על ווסט ברומיץ', ומאמנה ברנדן רודג'רס אמר בסיום: "אני חושב שזה היה ערב סימבולי, כי הוא הראה עד כמה מהר אנחנו מתקדמים כקבוצה. גילינו כמה התקדמנו מהיום הראשון של העונה אז הובסנו כאן 3:0, כשהשחקנים עדיין לא הבינו את השיטות שלי ומה אני רוצה מהם".

בארסנל חגגו עוד שישייה עם 1:6 קליל על קובנטרי סיטי, כשתיאו וולקוט אותת לארסן ונגר על רצונו להתחיל לפתוח כחלוץ עם צמד. "הוא מסיים מצוין עכשיו", הודה ונגר. "הוא פשוט מדהים בסיומת מול השער, אבל כרגע יש תחרות גדולה על עמדות החלוץ שלנו. זמנו יגיע בעתיד, וכרגע הוא צריך להיות סבלני, כי אני כלל לא מתנגד לרעיון של להסיט אותו קדימה".

יונייטד ניצחה בגביע הליגה, עוד שישייה לארסנל

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully