וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: יונייטד וליברפול ניצחו, ארסנל הביסה

השדים האדומים גברו 1:2 על ניוקאסל, רוני חזר. שאהין סידר לליברפול 1:2 על ברומיץ'. בסיבוב הבא: צ'לסי מול היונייטד

הסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי, שנפתח אמש (שלישי) עם מספר תוצאות מפתיעות, נמשך הערב, כשמספר קבוצות גדולות נוספות נכנסו לתחרות.

באולד טראפורד, מנצ'סטר יונייטד עלתה למשחק מול ניוקאסל עם מספר שחקני הגנה אלמונים, אך קיבלה בחזרה את ווין רוני, שלא שיחק במדיה מאז הפציעה הקשה מול פולהאם חודש בדיוק. כנראה שהחזרה של מספר 10 באדום עזרה לקבוצה של פרגוסון, שניצחה 1:2 משערים של אנדרסון בבעיטה מרחוק בדקה ה-41 וטום קלברלי, שסובב כדור נהדר לרשת בדקה ה-58, בתום התקפה מסודרת של המארחים. ניוקאסל צימקה כעבור ארבע דקות מנגיחה של פאפיס סיסה, אבל לא השיגה יותר מזה והשדים האדומים עלו לשלב הבא על חשבונם של המגפאייז.

ארסנל חגגה גם היא, עם 1:6 נינוח על קובנטרי סיטי מהליגה השלישית. אוליבייה ז'ירו פתח את מסכת הכיבושים, עם ראשון במדי התותחנים בדקה ה-39. אלכס אוקסלייד צ'מברליין הוסיף את השני בדקה ה-57 בבעיטה מחוץ לרחבה ואנדריי ארשבין כבש את השלישי כעבור שש דקות. תיאו וולקוט שם את הרביעי בדקה ה-74 ואחרי שקאלום באל צימק בדקה ה-78, ארסנל הגיבה עם החמישי מראשו של איגנסי מיקל כעבור פחות מדקה. רגע לפני השריקה, וולקוט הספיק להשלים צמד בניצחון הגדול. שישייה שנייה לארסנל תוך שבוע וחצי, אחרי ה-1:6 על סאות'המפטון בליגה.

טוטנהאם ניצחה גם היא, 0:3 במגרש של קרלייל מהליגה השלישית. הבלם הבלגי יאן ורטונגן כבש שער ראשון במדי התרנגולים בדקה ה-37 ואנדרוס טאונסנד הכפיל בדקה ה-53. גילפי סיגורדסן חתם עם נגיחה בדקה ה-90.

נורי שאהין, שהגיע לליברפול בפגרה הנוכחית, קנה את עולמו במשחק החוץ מול ווסט ברומיץ', בו ניצחו המייטי רדז 1:2. טעות חמורה של שוער ליברפול בראד ג'ונס סידרה לגבריאל תמאס שער קל כעבור שלוש דקות בלבד. שאהין החזיר בשער שוויון עם בעיטה מרחוק בדקה ה-17 ושמונה דקות לסיום הוא גם ניצח את המשחק, עם בעיטה מקרוב. ליברפול נוקמת על ה-3:0 שחטפה מווסט ברומיץ' במחזור הראשון של העונה.

הגרלת הסיבוב הבא כבר נערכה ובמוקד המשחקים, שייערכו ב-29 לאוקטובר, צ'לסי תארח את מנצ'סטר יונייטד. רדינג תחכה לארסנל, ליברפול תפגוש את סוונסי של איתי שכטר, נוריץ' תארח את טוטנהאם, לידס המפתיעה את סאות'המפטון, וויגאן את בראדפורד, סווינדון את אסטון וילה וסנדרלנד את מידלסבורו.

משחקים נוספים:

נוריץ' - דונקסטר 0:1
לנוריץ': אלכסנדר טאטי (26)

ק.פ.ר - רדינג 3:2
לק.פ.ר: דייויד הוילט (14), ג'יבריל סיסה (71). לרדינג: קספראס גורקס (16), ניקי שורי (76), פאבל פוגרבניאק (81)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully