וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה קיבלה איומים לגבי הזמנתו של שליט לקלאסיקו

אירגון פרו פלסטינאי במכתב לקבוצה: "המחאות שהיו במשחק הכדורסל מול מכבי ת"א הן כלום לעומת מה שיהיה אם הוא יגיע"

מסתבר שלא כולם מרוצים מההזמנה הנחמדה שקיבל גלעד שליט מברצלונה, להגיע כאורח כבוד לקלאסיקו מול ריאל מדריד, שייערך ב-7 לאוקטובר. העיתון הספרדי 'אל פאיס', פירסם כי מספר אירגונים פרו פלסטינאים פנו לברצלונה ומחו בפני ההחלטה להזמין את שליט, שהוחזק כחמש שנים בשבי החמאס, למשחק הגדול.

שליט, אוהד של ברצלונה, הביע בעבר את רצונו להגיע למשחק של הקבוצה בקאמפ נואו והקטאלנים ביקשו להגשים את משאלתו ועל פי הדיווחים, אחד משרי ישראל לשעבר סייע באירגון הזמנתו למשחק. אגב, כשנשיא ברצלונה סנדרו רוסל נשאל בשבת, באסיפת חברי הקבוצה, האם שליט אכן הוזמן, הוא השיב "לא", אבל בקבוצה טענו כי הוא לא היה מודע להזמנה, שכן היא טרם הפכה לרשמית.

שגריר פלסטין בספרד, מוסא עאמר אודה, אמר: "הבנתי שאירגון מסוים קיבל מספר הזמנות VIP למשחק ושאחת מהן עשויה להימסר לשליט. שליט היה טנקיסט ושירת בעזה, שם גרם לקורבנות בנפש, רובם אזרחים פשוטים", הוסיף השגריר אודה, "הוא לא היה חטוף, אלא שבוי מלחמה".

לעומתו, אותם ארגונים פרו פלסטינאים פנו לרוסל בכתב וביקשו שיבטל את הזמנתו של שליט, שכן הוא היה לוחם בצבא הישראלי.

"שליט איננו אזרח ישראלי פשוט, אלא התגייס לצבא ישראל בתור לוחם", נכתב במכתב שהגיע לרוסל מאירגון בשם BDS, "הוא החייל הישראלי היחיד שהיה שבוי בשנים האחרונות... לעומתו, 4,600 פלסטינאים, ביניהם 210 ילדים ושש נשים כלואים בישראל והדבר עובר בשקט".

כמו כן, הודיע האירגון: "המחאות שהיו במשחק הכדורסל של ברצלונה מול מכבי תל אביב בפברואר 2011, הן כלום לעומת מה שאנחנו מכינים לקאמפ נואו". לסיום הודיע האירגון כי אם שליט יוזמן למשחק, הוא ינסה לשכנע את "קטאר פאונדיישן", הספונסרית של ברצלונה, לעזוב את הקבוצה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully