וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנשו: "המקצוענות במכבי תל אביב מדהימה אותי"

מערכת וואלה! ספורט

25.9.2012 / 12:43

חלוץ הרכש החדש של הצהובים התראיין לכלי התקשורת באנגליה: "יש פה צוות מקצועי מברצלונה ואני לומד כאן המון"

one

רוברט ארנשו הוא ללא ספק אחד משחקני הרכש המסקרנים שהביאה הקיץ מכבי תל אביב. החלוץ הוולשי שהגיע מקרדיף, ערך את הופעת הבכורה שלו אתמול (שני) במשחק הניצחון של הצהובים על האלופה מקרית שמונה ובראיון שערך ל-BBC הוא נשמע די נלהב מהסיטואציה שבה הוא נמצא ובעיקר מהעובדה שהבוס שלו הוא ג'ורדי קרויף.

ארנשו התייחס לתקופה הקצרה שלו במכבי ואמר: "אין לי ספק שהעובדה שאני עובד תחת ג'ורדי קרויף תהפוך אותי לשחקן טוב יותר ותסייע לי להבין את המשחק טוב יותר. לא הגעתי למכבי רק כדי לשחק כדורגל, באתי ללמוד ולהשתפר. לפעמים אתה צריך לעבוד לא רק על הכדורגל אלא גם על הצד המנטאלי".

החלוץ בן ה-31 הסביר את הבחירה שלו במועדון הצהוב: "המטרה העיקרית שלי העונה היתה לשחק כדורגל. זו היתה החלטה גורלית עבורי. ברור שלא ידעתי יותר מידי על מכבי עד שהגעתי אליה אבל דיברתי עם ג'ורדי קרויף והוא הסביר לי על המועדון. המועדון הזה מקצוען, יש פה מאמן וצוות מקצועי שעבד בברצלונה כך שאני לומד פה המון".

החלוץ הוותיק לא פוסל הישארות במכבי לתקופה ארוכה: "אי אפשר לדעת כמה זמן אשאר פה. המקום פה מדהים. למדתי המון בימים שאני נמצא פה. שיטות האימון והמקצוענות פה היא מדהימה כך שזו בהחלט אפשרות מבחינתי להישאר פה מעבר לעונה הנוכחית. אני עדיין צעיר יחסית להרבה שחקנים ולא חושב על פרישה בעתיד הקרוב. אמשיך לשחק כדורגל כל עוד אני נהנה מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully