וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בליברפול: מרטין קלי סיים את העונה

המגן שנפצע בבירכו במשחק מול היונייטד יעבור ניתוח וייעדר מספר חודשים. גם דניאל אגר ובוריני ברשימת הפצועים

ספורט 2

המשחק מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון גבה מליברפול מחיר כבד מאוד ולא רק בשל ההפסד המרגיז, אלא גם ובעיקר בשל מכת הפציעות שפקדה את המועדון ממרסיסייד בעקבות המשחק הזה. מי שספג את הפציעה הקשה ביותר הוא מגן הקבוצה מרטין קלי. המגן המצטיין סובב את בירכו במהלך המשחק ומתברר שהוא סובל מנזק חמור ברצועות הברך וייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה מאוד של חצי שנה לפחות. בליברפול מקווים שקלי יחזור לשחק העונה, אך ייתכן מאוד שהוא לא יוכל לחזור לפעילות בעונת המשחקים הנוכחית שרק החלה.

אולם, קלי הוא לא השחקן היחיד שנפצע במהלך המשחק מול השדים האדומים. גם הבלם הדני דניאל אגר נפגע בבירכו השמאלית בסמוך לסיום המשחק, אך במקרה שלו כנראה שאין נזק לרצועות כך שהוא צפוי לחזור בקרוב לכשירות. השחקן השלישי שנפגע במשחק האגרסיבי שהיה באנפילד הוא החלוץ האיטלקי פאביו בוריני. בוריני, סובב את קרסולו הימני וסובל מנפיחות. הוא יעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה ואת משך ההיעדרות.

אחרי חמישה מחזורים בפרמיירליג לליברפול אין עדיין ניצחון ליגה והיא ממוקמת עמוק בתחתית. הקבוצה של ברנדון רודג'רס תנסה להשיג את ניצחון הבכורה שלה במחזור הקרוב בשבת, בחוץ מול נוריץ'. עוד לפני כן היא תתארח ביום רביעי אצל ווסט ברומיץ' במסגרת גביע הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully