וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "הקבוצה הטובה יותר הפסידה"

מערכת וואלה! ספורט. תקציר

23.9.2012 / 18:58

ליברפול מאוכזבת אחרי ה-2:1 ליונייטד, רוג'רס ביקר את השופט ותמך בשחקניו: "גיבורים". שלבי התנצל בפני פרגי, צפו בתקציר

ספורט 2

איזו אכזבה לליברפול. דווקא ביום כל כך מרגש, דווקא ביכולת כל כך טובה, דווקא מול קהל כל כך אמוציונלי ונלהב - ליברפול נוצחה בבית 2:1 על ידי מנצ'סטר יונייטד, הפסד לו היא בהחלט לא הייתה ראויה. לא רק שליברפול שיחקה טוב יותר, היא גם הייתה קורבן לשתי החלטות מעוררות מחלוקת של השופט. ההחלטה הראשונה הייתה שליפת כרטיס אדום לשלבי (במה שנראה כתיקול מסוכן של שני השחקנים), וההחלטה השנייה הייתה שריקת פנדל מפוקפק על הכשלה שנויה במחלוקת ברחבה.

מאמן ליברפול, ברנדן רוג'רס. רויטרס
זה כבר נהיה מתסכל. רוג'רס/רויטרס

זה היה המשחק הביתי הראשון של ליברפול מאז שפורסמו מסקנות ועדת החקירה בנוגע לאסון הילסבורו. הקהל הנרגש עורר השראה בשחקני ליברפול, שכבר עלתה ל-0:1 משער של סטיבן ג'רארד, אבל נכנעה לצמד של רפאל ו-ואן פרסי.

"אני חושב שהקבוצה הטובה יותר הפסידה", אמר מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס, "אני חושב שהשחקנים שיחקו בהרואיות, מבחינת רמה ולחימה. על חלק מההחלטות אני לא רוצה לדבר יותר מדי, אבל אם ג'ונג'ו שלבי קיבל כרטיס אדום, גם ג'וני אוואנס אמור היה להיות מורחק. אני חושב ששני השחקנים שלחו רגליים קדימה. זה כבר לא היה בשליטתנו. אני חושב שהשחקנים היו נהדרים, ולא קיבלו מה שהגיע להם".

רוג'רס גם התלונן על הפנדל לוואן פרסי. "מצד אחד לא היה פנדל", הוא אמר, "ואז לואיס סוארס הופל בצד השני, המגן אפילו לא נגע בכדור, ולא שרקו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלכס פרגוסון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, מתעמת עם ג'ונג'ו שלבי. רויטרס
"לא היה סיכוי שאסוג מתיקול במשחק כל כך חשוב. אני מצטער". שלבי מורחק/רויטרס

מנגד, למרבה ההפתעה, אלכס פרגוסון סבור שהחלטות השיפוט היו נכונות. "זה היה כרטיס אדום ברור", אמר על העבירה של שלבי, "אוואנס הלך לכדור, והבחור נכנס בו בצורה מסוכנת. הוא לא הותיר לשופט ברירה". על הפנדל אמר פרגוסון ש"לא ממש ראיתי, אבל ולנסיה ללא ספק היה בעמדת בעיטה נוחה".

פרגוסון לא אהב את היכולת של הקבוצה שלו. "זו תוצאה מצוינת עבורנו, אבל לא שיחקנו טוב", אמר הסקוטי, "במחצית הראשונה ליברפול שלטה, ולא אהבתי את היכולת שלנו. בחצי השני היינו טובים יותר, אבל הם היו בעשרה שחקנים, כך שאני לא יכול לקחת על זה קרדיט. אבל ניצחון זה ניצחון. אנחנו מרוצים מהתוצאה, לא מהיכולת".

פרגוסון נשאל לגבי ה"ייבוש" שלו לשחקנים בהפסקה, אחרי שווין רוני סיפר בספרו כיצד המאמן שואג על שחקניו כשהוא עצבני. "אתה לא רוצה לדעת", אמר פרגוסון לשדר סקיי, "הייתי מאוד מאוכזב". מאמן יונייטד הוסיף ש"בשלוש או ארבע השנים האחרונות הצגנו פה באנפילד יכולת מאכזבת. אני מצפה ליותר מהשחקנים".

אגב, שלבי התנצל בטוויטר גם בפני אוהדי ליברפול, וגם בפני פרגוסון, עמו התעמת אחרי שהורחק. "אני מתנצל בפני האוהדים על ההרחקה, אבל לא היה סיכוי שאסוג מתיקול במשחק כל כך חשוב. אני מצטער. אני מתנצל גם בפני סר אלכס. פשוט מהמקום שממנו אני בא, אנשים לא גורמים לאנשים אחרים לקבל הרחקות".

שחקן ליברפול, לואיס סוארס לוחץ יד לשחקן מנצ'סטר יונייטד, פטריס אברה. רויטרס
הרגע הדרמטי של תחילת המשחק: אברה וסוארס לוחצים ידיים/רויטרס

בצד השני של מנצ'סטר, סיטי הסתפקה ב-1:1 ביתי מול ארסנל ושמטה שתי נקודות אחרי שהוליכה משער של ג'וליאן לסקוט, וראתה את קוסיילני מאזן בדקה ה-82.

"אני לא יודע אם איבדנו את הריכוז או לא, אבל זה היה מוזר", אמר רוברטו מאנצ'יני בסיום. "היינו חייבים לשמור על רמת ריכוז מקסימלית בעשר הדקות האחרונות. שלטנו במשחק עד אז, ואני לא יודע למה לא המשכנו בזה עד הסיום".

כשנשאל לגבי העובדה שלאלופה יש כבר שלוש תוצאות תיקו בחמשת המחזורים הראשונים אמר מאנצ'יני: "זה מצב קשה, כי היו לנו בעיות עם כמה שחקנים בתחילת העונה, אבל בסך הכל אני חושב שהיינו צריכים להיות עם שתי נקודות יותר בשלב הזה ולא יותר".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר לאחר המשחק: "הכל תלוי בעקביות ומה שקווה היום יחזק את האמונה שלנו. אנחנו לא קבוצה מושלמת עדיין ויש מקום לשיפור. אני מאמין שיש לנו סיכוי לזכות באליפות". המנג'ר הצרפתי החמיא ללורן קוסיילני, שפתח בהרכב על חשבונו של תומאס ורמלאן החולה: "אני לא מודאג לגבי קוסיילני - הוא שחקן ברמה גבוהה. יש לנו שלושה בלמים ברמה גבוהה מאוד. היינו בסכנה כמה פעמים בהתקפות המתפרצות שלהם, אבל שמרנו על יציבות. אנחנו קצת מתוסכלים מפני שאנחנו מרגישים שהיו לנו הזדמנויות בשלב מוקדם. אבל אפשר להרגיש שאנחנו קבוצה חזקה".

הבלם הגרמני פר מרטסאקר, שהיה מהטובים בארסנל, אמר בסיום: "היינו צריכים להיות חזקים מאוד היום, היה משחק קשה מאוד בשבילנו. יש לנו סגל מצוין העונה והרבה בלמים טובים כרגע. תומאס בבית וקצת חולה ולורן נכנס היום והיה פנטסטי. זה היה פתרון. יש לנו סגל חזק מאוד ואנחנו צריכים לדבוק ביחד. שיחקנו טוב היום ונהיה חייבים להמשיך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully