וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי וארסנל נפרדו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

23.9.2012 / 18:51

לסקוט העלה את האלופה ליתרון (40) אחרי טעות של מאנונה, קוסיילני איזן (82) וקבע חלוקת נקודות צודקת. צפו בתקציר

ספורט 2

המחזור החמישי בפרמיירליג זימן לנו שני מפגשי ענק, ולאחר שהסתיים המשחק בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, עלו לכר הדשא באצטדיון אתיחאד גם מנצ'סטר סיטי וארסנל ונפרדו ב-1:1. במשחק מוקדם יותר הצליחה ניוקאסל לנצח 0:1 את נוריץ'.

ג'וליאן לסקוט שחקן מנצ'סטר סיטי (ימין). רויטרס
ניצל טעות קשה של מאנונה. לסקוט/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ארסנל 1:1

מפגש בין שתיים מהגדולות של הליגה הסתיים דווקא בניצחון של מנצ'סטר יונייטד, כששתי הקבוצות נפרדו בתיקו. ארסנל הצליחה לאזן בדקה ה-82 מרגליו של לורן קוסיילני, לאחר שדווקא ג'וליאן לסקוט העלה את הסיטיזנס ליתרון בדקה ה-40 לאחר טעות של ויטו מאנונה. שתי הקבוצות עדיין ללא הפסד העונה ולשתיהן יש שתי תוצאות תיקו. מי שרשם משחק אומלל במיוחד הוא ז'רביניו מארסנל, שהיה יכול לכבוש לפחות שלושה שערים אך היה רשלני במיוחד מול השער.

בדקה ה-16 הגיעה ארסנל למצב מצוין לאחר שמיקל ארטטה הכניס כדור עומק לז'רביניו, אך הוא לא הצליח להשתלט על הכדור ואיבד. בדקה ה-28 הכניס סנטי קאסורלה כדור עומק נהדר לז'רביניו, ששוב איבד ברחבה. בדקה ה-40 שילמה ארסנל ביוקר על ההחמצות ועל העובדה שהיא משחקת עם השוער השלישי שלה. קרן של סיטי מצאה את ג'וליאן לסקוט, שניצל יציאה איומה של ויטו מאנונה ונגח פנימה את ה-0:1.

המחצית השנייה נפתחה בערך מהמקום בו נפסקה הראשונה. הרבה הנעת כדור במרכז השדה, אבל ללא הרבה הזדמנויות. ארסנל שלטה בשלהי המחצית, אך ההזדמנות הכי מסוכנת הייתה דווקא של המארחת כשיאיא טורה הוציא אותה למתפרצת בדקה ה-80 ומסר לאגוארו, שבעט מ-10 מטר, אך מאנונה הדף לקרן. בדקה ה-82 העביר גיבס מסירת רוחב לקאסורלה, שבעט כדור אדיר, אך הארט הדף לקרן. והקרן הזו הובילה גם לשער השוויון. לסקוט הרחיק רע את הכדור עד ללורן קוסיילני, ודווקא הבלם הצרפתי גלש ובעט טיל לחיבורים משמונה מטר כדי לאזן ל-1:1. בדקה ה-84 קומפאני בעט מספרת מדהימה, מאנונה הדף וקוסיילני הרחיק לא טוב עד אגוארו, שבעט החוצה. בדקה ה-90 ז'רביניו הגיע להזדמנות מעולה כשנותר חופשי לגמרי מרחק 16 מטר מהשער, אך בעט לשמיים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
לורן קוסיילני שחקן ארסנל. רויטרס
כבש שער נדיר מבחינתו. קוסיילני/רויטרס

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו זבאלטה, וינסנט קומפאני, ג'וליאן לסקוט, גאל קלישי, חאבי גרסיה, יאיא טורה, סקוט סינקלייר (ג'ק רודוול, 46), דויד סילבה, סרחיו אגוארו (מריו באלוטלי, 85), אדין דז'קו (קרלוס טבס, 68).

ארסנל: ויטו מאנונה, קרל ג'נקינסון, לורן קוסיילני, פר מרטסאקר, קירן גיבס, אבו דיאבי (אוליבייה ז'ירו, 72), מיקל ארטטה, ארון ראמזי, סנטי קאסורלה, ז'רביניו (פרנסיס קוקלן, 90), לוקאס פודולסקי (תיאו וולקוט, 72).

ניוקאסל - נוריץ' 0:1

אחרי שהצליחו לסחוט נקודה במשחק החוץ הקשה מול אברטון וגם זה הרבה בזכות טעויות שיפוט קשות, המג'פייז חזרו למסלול הניצחונות עם 0:1 יקר מאוד בבית על נוריץ'. דמבה בה המצוין כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-20 וסידר לאלן פארדיו ניצחון שני העונה והקבוצה שלו עם שמונה נקודות.

טוטנהאם - קווינס פארק ריינג'רס 1:2

התרנגולים אמנם פתחו את העונה רע מאוד עם הפסד ושתי תוצאות תיקו, אבל הצליחו לרשום ניצחון שני ברציפות ואנדרה וילאש בואש יכול לחייך מעט. טוטנהאם חזרה מפיגור ל-1:2 ביתי מול קווינס פארק ריינג'רס, בזכות שערים של ג'רמיין דפו ועצמי של אלחנדרו דמיאן פאורלין. בובי זאמורה, ששיחק בעבר בטוטנהאם, העלה את הקבוצה של מארק יוז ליתרון שכאמור לא החזיק מעמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully