וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו גרסיה: "זה הניצחון הכי גדול שלנו העונה"

קשר מכבי ת"א חגג את הרביעייה מול קרית שמונה. טיבי קרן מאושר: "כיף לנצח את האקסית". אלברמן וראדי זכו למחמאות

one

מכבי תל אביב, העבירה אמש (שני) מסר חד משמעי לליגת העל, לאחר שפירקה את האלופה עירוני קרית שמונה, 0:4 בבלומפילד. לעיני 12,171 צופים, שמרו הצהובים על מאזן מושלם של ארבעה נצחונות ואף העפילו לראשות הטבלה, עם 12 נקודות ויחס שערים מרשים של 2:10. במחצית השנייה, ניצלו שחקניו של אוסקר גרסיה עד תום את ההרחקות של שיר צדק ודרקו טאסבסקי האורחים ושיפרו על הדרך את מאזן השערים של הקבוצה.

גם בעונה שעברה פתחה מכבי עם ארבעה ניצחונות רצופים, אבל העונה נדמה שמשהו אחר קורה בקרית שלום. "בעונה שעברה פתחנו עם ניצחונות נגד הפועל פתח תקוה, ראשון לציון וסכנין", אמר גורם בקבוצה, "ועם כל הכבוד להן, העונה זה משהו אחר לגמרי. ניצחנו עד עכשיו את מכבי חיפה ואת האלופה עירוני קרית שמונה והשגנו שני ניצחונות חוץ (מכבי נתניה והפועל חיפה, ר"ב), נגד קבוצות שהיינו מאבדים נקודות מולן באופן קבוע. העונה, לפחות עד עכשיו, מדובר בניצחונות משמעותיים יותר גם בגלל העובדה ששלוש מתוך הקבוצות האלה דורגו מעלינו בעונה שעברה", הוסיף הגורם.

בקבוצה דיברו על הסבלנות שהיתה לשחקנים, עם הנעת כדור מסודרת גם במחצית הראשונה עד השער של גונסאלו גרסיה וגם במחצית השנייה, שהוכרעה למעשה במצב של 0:2 ועם ההרחקה של טאסבסקי. צמד הקשרים גל אלברמן ומהראן ראדי, ששבר את אפו במהלך המשחק, קיבלו מחמאות רבות על משחקם, כאשר גם רפי דהן ואלירן עטר, שכבש צמד ורשם כבר שישה שערים העונה, זכו להרבה מילים טובות מהצוות המקצועי.

המאמן אוסקר גרסיה שילב במחצית השנייה את סטיב גורי, שתופקד כמגן ימני ואת חלוץ הרכש רוברט ארנשו, שרשם דקות ראשונות במדים החדשים. לעומתם נותרו הפעם דור מיכה ועומר ורד, שחקני הרכב קבועים במחזורים הראשונים, מחוץ לסגל.

טיבי: "אין כאן אף אחד שהמקום שלו בטוח בקבוצה"

"השחקנים החדשים גורמים לכל אחד לעשות את העבודה שלו", אמר הבלם איתן טיבי בסיום המשחק, "אין כאן אף אחד שהמקום שלו בטוח בקבוצה. כל אחד רוצה לעשות הכל כדי לעזור לקבוצה. אנחנו צריכים להסתכל אך ורק על עצמנו, לא על אף אחד. עונה שעברה זו עונה שעברה, השנה אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו וממשיכים קדימה", אמר טיבי.

"זה ניצחון מאוד מתוק עבורי ועבור הקבוצה, אין ספק שזה כיף גדול לנצח את האקסית", הוסיף טיבי, שנראה קורן מאושר בסיום המשחק נגד קבוצתו לשעבר, "מבחינתי כל משחק הוא חשוב ואני תמיד רוצה לבוא ולנצח. אני ממשיך קדימה יחד עם הקבוצה. זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו וכבר מסתכלים לעבר המשחק הבא".

טיבי שהגיע לפני כחודש לקבוצה והשתלב בצורה נפלאה בהרכב אמר: "אני מרגיש בסדר גמור בקבוצה. יש לנו כרגע מאזן מושלם, אבל נותרו עוד המון משחקים ואנחנו צריכים לחשוב כל הזמן מאימון לאימון וממשחק למשחק, כדי ללכת ולהשתפר כמה שיותר ולהמשיך קדימה".

הקשר גונסאלו גרסיה, שפתח את מסכת השערים וחגג שער בכורה בליגת העל, הוסיף: "אני חושב שהניצחון הזה הוא הכי גדול שלנו העונה, יחד עם הניצחון נגד מכבי חיפה. אני משחק בשביל הקבוצה. לא אכפת לי אם אני כובש או מבשל. אני משתדל לעשות את העבודה. אני לא שחקן שחושב רק על להבקיע, הפעם היה תורי להבקיע וזה נחמד".

גרסיה יודע שלמרות התוצאה, קרית שמונה היוותה יריב שקול עד שהורחקו לה שני שחקנים: "ניצחנו אומנם 0:4, אבל זה לא באמת הפער בין שתי הקבוצות. במחצית הראשונה זה היה משחק צמוד מאוד של 50-50 ואולי החזקנו יותר בכדור. ברור שבחצי השני, אחרי שהורחקו להם שני שחקנים, זה כבר היה לחלוטין משחק אחר לגמרי. אבל כשזה היה 11 נגד 11 זה היה משחק מאוד קשה והתמזל מזלנו, שכבשנו שער בדקה האחרונה של החצי הראשון. זה עזר לנו מנטלית לקראת המחצית השנייה. גם קיבלנו פנדל בתחילת המחצית השנייה ואז הגיעו הכרטיסים האדומים וזה כבר היה שונה לגמרי. כשאנחנו עובדים קשה וכולם נהנים, הרבה יותר קל לשחק טוב ולהצליח".

גרסיה נשאל האם הכרטיסים האדומים שספגו שחקני קרית שמונה היו מוצדקים והשיב: "אני חושב שהשופט היה טוב מאוד. הפנדל היה מוצדק והשחקן קיבל צהוב מוצדק, השני שלו. גם הכרטיס האדום היה מוצדק ממה שראיתי".

הקשר התייחס ליריבות שאמורות להילחם עם מכבי תל אביב על תואר האליפות ואמר: "כבר שיחקנו נגד מכבי חיפה וקרית שמונה בליגה ונגד הפועל תל אביב (בגביע הטוטו, ר"ב), אז אפשר להגיד שאני כבר מכיר את כולן. אלה קבוצות טובות, בוודאות. אני מאוד אוהב את מכבי חיפה, בשבילי זו הפתעה גדולה שאין להם נקודות בשלב הזה, כי הם מציגים כדורגל ממש טוב. היה לנו גם קשה נגד קרית שמונה במחצית הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully