וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניסוב ממורמר: "ויטסל והולק הם לא מסי ורונאלדו"

הקשר של זניט שהורד למילואים פתח פה על חבריו החדשים: "מדוע זרים מרוויחים פי שלושה מהשחקנים הכי טובים בקבוצה?"

המרמור בזניט סנט פטרסבורג נמשך. אחרי שהקפטן הוותיק של נבחרת רוסיה איגור דניסוב וחלוץ הקבוצה אלכסנדר קרז'קוב הודחו לקבוצת המילואים לאחר שגרמו למתיחויות פנימיות, כעת דניסוב מרשה לעצמו לפתוח את הפה על הרכש שהקבוצה ביצעה ועל הסכומים ששולמו לחלוץ הברזילאי הולק ולקשר הבלגי אקסל ויטסל, שנרכשו ב-100 מיליון יורו.

דניסוב עצמו ביקש לפתוח את החוזה שלו אחרי הגעת השניים, אבל נדחה. "מדוע שחקנים זרים מרוויחים פי שלושה יותר מהשחקנים הכי טובים בקבוצה?", תהה הקשר בראיון לספורט אקספרס. "זו הסיבה שביקשתי העלאת שכר, אבל במקום זאת הועפתי על ידי המאמן. אם הולק ו-ויטסל היו ברמה של מסי ורונאלדו זה היה בסדר, אבל הם לא. אז למה יש לנו את חוסר האיזון הזה במשכורות?".

דניסוב הדגיש כי הסיפור הוא לא כל כולו כספי, והבהיר: "זה לא רק הכסף, זה הכבוד. לא הצלחתי לישון כמה לילות ברצף עד שהמתנתי להחלטת המועדון". השחקן גם דחה את הספוקלציות לפיהן השחקנים הוותיקים מקשים על החדשים בהתאקלמות, ואמר על כך: "למה אנשים אומרים שאנחנו לא מוסרים את הכדור להולק? אנחנו מוסרים. לא עשינו לו קבלת פנים חמה כשהוא הגיע? עשינו. אבל זה קשה לתקשר איתו ועם וויטסל באמצעות המתורגמנים. הם צריכים לנסות לתקשר איתנו בעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully