וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף, קנאה ויוקרה: המשבר שמפרק את זניט סט. פטרסבורג

הרכש של וויטסל והולק גרם למרמור: הקפטן דניסוב דרש העלאה והודח לקבוצת המילואים, קרז'קוב תמך בו וגם הודח. מה הלאה?

מתיחות גדולה בזניט סנט פטרסבורג. קפטן הקבוצה איגור דניסוב וחלוץ הקבוצה אלכסנדר קרז'קוב הודחו לקבוצת המילואים, לאחר שגרמו למתיחויות פנימיות, כך נמסר מהמועדון.

"דניסוב סירב לשחק, לאחר שהציב אולטימטום בניסיון לפתוח מחדש את החוזה שלו", מסרה זניט באתר הרשמי, "הוא דרש יותר כסף. המועדון מרגיש שהדרישות של דניסוב הן חסרות ביסוס, מכיוון שכבר עכשיו הוא אחד השחקנים עם השכר הכי גבוה בליגה הרוסית". במקביל, אלכסנדר קרז'קוב תמך פומבית בחברו, והואשם ב"התנהגות לא הולמת", כך על פי דובר הקבוצה.

ברוסיה מדווחים שמספר שחקנים בכירים בזניט הביעו חוסר שביעות רצון מופגן אחרי החתמתם המתוקשרת של החלוץ הברזילאי הולק והקשר הבלגי אקסל וויטסל, שנרכשו ב-100 מיליון יורו. בנוסף, השניים גם זוכים למשכורות שמנות, מה שמעורר קנאה ומתיחויות.

"זה נכון שיש מצב של חוסר יציבות במועדון", הודה מאמן הקבוצה לוצ'יאנו ספאלטי, כי כרגע יש פה כמה שחקנים שיוצרים את הבעיות האלה. אני רק יכול להגיד שהשחקנים האלה טועים, ושאנחנו נטפל בהם. כי אם לא, כל הקבוצה תסבול".

יש לציין כי מאז ההחתמה הכפולה של וויטסל והולק, זניט לא ניצחה במשך שלושה משחקים, כולל תבוסה בליגת האלופות מול מלאגה (3:0). אגב, זו לא פעם ראשונה שבה דניסוב מעורב בתקרית מתוקשרת ברוסיה, לאחר שבעבר סירב להצטרף לסגל הלאומי של חוס הידינק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully