וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשהאל בן שבת: "נעשה הרבה צרות לקבוצות בליגה"

ברמת השרון חגגו את הניצחון על הפועל ת"א, הבלם: "מקווה שנתקדם". גורם: "צריך להחמיא ליחזקאל על כל הקבוצה הזאת"

one

בעירוני ניר רמת השרון הייתה אתמול (ראשון) חגיגה בחדר ההלבשה בסיום משחק הניצחון 0:1 על הפועל תל אביב. השחקנים שרו והתפרקו אחרי תקופה לא קלה. גורם במועדון אמר: "זה לא רק הניצחון אלא גם הדרך. זה יכול היה להיגמר עם הרבה יותר משער אחד והיינו מאוד דומיננטיים נגד קבוצה עם תקציב שלא נגמר וזאת הבשורה הכי טובה שלנו מהמשחק. חשוב לנו גם לאחל לניצן שירזי החלמה מהירה, כולנו מאחוריו, שרק ירגיש טוב ויעבור את התקופה הזאת".

עשהאל בן שבת, שהתאמן והיה על סף חתימה בבית"ר ירושלים, אך בשל מצבה הכלכלי העדיף שלא להמתין ולהישאר ברמת השרון. כעת הוא אמר: "חשוב לנו לשחק פה, זה מגרש ביתי. אני חושב שכל הקבוצה נתנה משחק לחימה ואם זה ימשיך אז נעשה הרבה צרות לקבוצות בליגה. אני לא חושב שיש הבדל בין מפגשים עם גדולות לקטנות. אם נמשיך להיות קבוצה מלוכדת ונבוא מרוכזים כמו היום, אז יהיה קשה לקחת מאיתנו נקודות".

בן שבת גם ביטל את העובדה שהבעיות בהנהלה ישפיעו עליהם, ואמר: "אני לא חושב שמה שקורה בהנהלה צריך להטריד אותנו. אנחנו מקצוענים ומתעסקים רק בכדורגל. אנחנו מגיעים לכל אימון כדי להתקדם ואני חושב שרואים את זה".

לגבי המטרות לעונה הקרובה הוסיף: "העונה אני מקווה שנתקדם טיפה לעומת העונה שעברה. זה מועדון חם שיכול להישאר הרבה שנים בליגת העל. כרגע אנחנו אוגרים נקודות, מוקדם לדבר על פלייאוף עליון. זו ליגה קשה מאוד. בעונה שעברה כמעט התברגנו למעלה, אבל פקששנו. אנחנו מגיעים צנועים וכשיגיע סוף העונה נדבר על זה".

במועדון החמיאו לאדריאן פרננדס שהיה מצוין, ואמרו: "צריך לדעת גם להחמיא לניסן יחזקאל שהתעקש עליו למרות שהרבה חששו. פרננדס הגיע מהלאומית וקבוצות בלאומית פחדו לגעת בו אחרי אירועי וינטר. ניסן התעקש שהוא יהיה אחד השחקנים המשמעותיים בליגה. צריך להחמיא לניסן על כל הקבוצה הזאת, הוא עשה עבודה אדירה בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully