וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "ידענו שהיכולת עד עתה לא מספיקה"

מאמן הפועל ת"א לא הופתע. ורמוט: "במחצית השנייה הם עשו בונקר". טבק: "נראה איך נתפקד מול קבוצות בליגה שלנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני רמת השרון רשמה הערב (ראשון) את הסנסציה הכי גדולה עד כה העונה בליגת העל, כשהנחילה להפועל תל אביב הפסד ראשון וניצחה 0:1 באצטדיון גרונדמן. הקבוצה של בני טבק לא נרתעה מהעובדה שהאדומים עדיין לא ספגו לא שמטו נקודה בשלושת המחזורים הראשונים, ונעזרו בשער של אדריאן פרננדס בדקה ה-32 כדי להשיג שלוש נקודות שהקפיצו אותה למקום החמישי בטבלה. האורחים לא הצליחו לנצל גם את הרחקתו של משה אבוטבול בדקה ה-65, ונראו עדיין בהלם מהתבוסה 3:0 לאתלטיקו מדריד ביום חמישי.

ויקטור מרעי, טוטו תמוז שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
תסכול ואכזבה. מרעי עם תמוז/קובי אליהו

ניצן שירזי אמר בסיום: "המוכנות והמחשבה לא הייתה מספיק טובה ובוגרת. אולי השחקנים שלי חשבו שהדברים יבואו בקלות, או שבמגרש מהסוג הזה האיכויות יעשו את ההבדל, אבל צריך קודם כל לרצות וזה לא מספיק. לא היינו מספיק אגרסיביים ומחויבים. השער שקיבלנו מהוצאת חוץ זה דבר שלא יכול לקרות. בחצי השני רצינו לחזור אבל רוצה ולחזור מתבלבל הרבה פעמים, ולכן אנחנו יורדים מנוצחים. בחצי הראשון זה נראה שלא מספיק רצינו, בשני רצינו אומנם ורמת השרון הלכה יותר אחורה, אבל לא היינו מספיק חכמים בנגיעה האחרונה".

"רצינו לשפר את היכולת תוך כדי תנועה", הוסיף שירזי. "כשזה קורה עם ניצחונות זה מבורך, אבל ידענו שהיכולת לא מספיקה. יש שחקנים שעדיין צריכים להוריד חלודה ולכן היכולת עוד לא מספיק טובה. שחקנים צריכים חודש או חודשיים, והבעיה היא שאנחנו לא בחודש אוגוסט. כשמנצחים זה נראה בסדר, אבל כשמפסידים זה הרבה פחות נוח. השחקנים האלה צריכים עוד דקות ואז הכל יהיה בסדר".

על היכולת של גילי ורמוט אמר שירזי: "לא היה לי ספק שגילי צריך זמן, כולם יודעים מה האיכויות שלו והמשקל שלו בהפועל תל אביב, הוא יקבל את כל הזמן שלו. אנחנו צריכים אותו לטווח ארוך ולא לתחילת העונה".

גילי ורמוט אמר: "אנחנו לא נראים טוב. במחצית הראשונה לא היינו במשחק, היינו מפוזרים ואיבדנו כדורים. לאחר ההפסקה התחלנו לשחק, אבל הם עשו בונקר ולא הצלחנו לפרוץ אותו. כשלא נראים טוב, אז פעם מנצחים ופעם מפסידים. כשמנצחים לא שמים לב לזה, אבל היום לא היינו במשחק בפתיחה וזה חבל.

"באופן אישי אני מרגיש בכושר טוב. אני ברצף משחקים ובכושר גופני טוב, שיחקתי בגרמניה ואחר כך עם הנבחרת. הייתי בסדר, לא מה שמצפים ממני, אבל בסדר. אולי יש שחקנים אחרים שחסר להם כושר גופני. יש כאן הרבה שחקנים חדשים, אני מקווה שנתחבר מהר כי אין לנו זמן".

בני טבק החמיא לעוזרו מנחם קורצקי: "הוא עושה כאן עבודה נפלאה, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא. אנחנו צוות ומגיע גם לו את כל הקרדיט. אני מקווה שהשחקנים יקבלו ביטחון וימשיכו לשחק טוב. נגד הפועל תל אביב כולם באים עם מוטיבציה, נראה איך נתפקד מול הקבוצות שבליגה שלנו".

מנחם קורצקי הוסיף: "מבחינתכם זו סנסציה, לא מבחינתנו. הבטיחו לנו שנקבל עוד שני שחקנים בינואר. אנחנו חייבים חיזוק כדי לשרוד בליגה. השחקנים הם ההצגה האמיתית כאן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully