וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי יונייטד שרו: "רוצחים, אתם תמיד הקורבנות"

מערכת וואלה! ספורט

24.9.2012 / 8:05

במהלך המשחק מול ליברפול, הקניטו האוהדים: "זו אף פעם לא אשמתכם. היכן השירים המפורסמים שלכם על מינכן". צפו בסרטון

ספורט 2

אז נכון שעוד לפני המשחק בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד הפריחו בלונים לזכרם של 96 קורבנות האסון בהילסבורו, אבל לאחר המשחק בין שתי הקבוצות אתמול (ראשון) התפרסם סרטון וידאו בסקייספורטס לפיו אוהדי יונייטד שרו בגנותה של היריבה תוך הזכרת הקורבנות.

"היכן השירים המפורסמים שלכם על מינכן", שרו האוהדים כחלק מהשנאה בין שני המועדונים וקריאות של אוהדי ליברפול בגנות אסון התרסקות המטוס של יונייטד ב-1958. "זו אף פעם לא אשמתכם, זו אף פעם לא אשמתכם, אתם תמיד הקורבנות, זו אף פעם לא אשמתכם", המשיכו אוהדי יונייטד, דווקא לאחר פרסום דוחות הילסבורו שניקו את הקבוצה מכל אשמה באסון המפורסם. את השירה המכוערת סיימו אוהדי יונייטד בכך שצעקו "רוצחים" לעבר אוהדי יונייטד.

לאחר משחק ההפסד, ברנדן רוג'רס, מאמנה של ליברפול, חש שקבוצתו קופחה, ואמר: "אני חושב שהקבוצה הטובה יותר הפסידה. אני חושב שהשחקנים שיחקו בהרואיות, מבחינת רמה ולחימה. על חלק מההחלטות אני לא רוצה לדבר יותר מדי, אבל אם ג'ונג'ו שלבי קיבל כרטיס אדום, גם ג'וני אוואנס אמור היה להיות מורחק. אני חושב ששני השחקנים שלחו רגליים קדימה. זה כבר לא היה בשליטתנו. אני חושב שהשחקנים היו נהדרים, ולא קיבלו מה שהגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully