וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרישת טרי מהנבחרת: "מכה רצינית לרוי הודג'סון"

באנגליה לא מופתעים מההחלטה של טרי, ריי ווילקינס מזהיר: "יהיה קשה להעפיל למונדיאל". ליניקר: "ההחלטה שלו הגיונית"

ספורט 2

בצל השימוע שיתקיים בהתאחדות לכדורגל הבריטית היום (שני), החליט ג'ון טרי לפרוש מנבחרת אנגליה. בלמה של צ'לסי החליט על המהלך שמונה שנים אחרי הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים. טרי חותם קריירה בינלאומית שכללה 78 הופעות במדי נבחרת שלושת האריות, ובאנגליה עסוקים הבוקר בשאלת הפגיעה בנבחרת.

ריי ווילקינס, עוזר המאמן לשעבר של צ'לסי, טוען כי המהלך הזה יפגע בסיכוייה של אנגליה להעפיל למונדיאל הקרוב. "הוא שחקן יוצא מן הכלל ויש לו אופי נהדר גם בחדר ההלבשה", טען ווילקינס בראיון לסקיי ספורטס. "על המגרש הוא מבצע מה שהמאמן דורש. לפאביו קאפלו היה ויכוח חריף עם ההתאחדות לגבי ג'ון מכיוון שהוא הבין עד כמה הוא חשוב לנבחרת. זה הפסד ענק. אפשר יהיה לראות את זה כשג'ון יחליט לתלות את הנעליים בצ'לסי".

ווילקינס גם פנה למאמנה הנוכחי של הנבחרת, רוי הודג'סון, ואמר: "אני עצוב בשביל רוי הודג'סון מכיוון שהוא הבהיר שהוא רוצה את ג'ון. אנחנו צריכים להעפיל למונדיאל בברזיל וזו מכה רצינית".

מנגד, הקפטן לשעבר של נבחרת אנגליה גרי ליניקר דווקא טוען שההחלטה של טרי הגיונית. "לא משנה מה אתה חושב על ג'ון טרי, הוא תמיד נתן את הכל על המגרש עבור אנגליה. מנהיג חזק ובלם נהדר. ההחלטה שלו הגיונית". ג'ימי ארמפילד, קפטן נוסף לשעבר של אנגליה, טען: "הופתעתי לשמוע את החדשות. ההחלטה הזו מגיעה בזמן לא טוב עבור רוי הודג'סון. אנחנו באמצע המוקדמות של הגביע העולמי, ואני חושב שהוא צריך את השחקנים הטובים שיש לו".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully