וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי הודיע על פרישה מנבחרת אנגליה

הבלם הקדים את השימוע שייערך לו בהתאחדות והודיע על פרישה מהנבחרת: "נשבר לי הלב שנאלצתי לקבל החלטה כזו"

ספורט 2

זה היה די צפוי, דובר בזה רבות, אבל הערב (ראשון) זה הפך לרשמי: ג'ון טרי פרש מנבחרת אנגליה. בלם צ'לסי יעבור שימוע בהתאחדות לכדורגל הבריטית מחר בשל התקרית הזכורה עם אנטון פרדיננד, בה לכאורה קרא כלפיו קריאות גזעניות. טרי רשם בקריירה שלו 78 הופעות במדי נבחרת שלושת האריות.

טרי בן ה-31, שרשם את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת בשנת 2003, הוציא הצהרה רשמית. "היום אני מודיע על פרישתי מכדורגל בינלאומי", כתב טרי בהודעה רשמית, "אני רוצה להודות לכל המנג'רים של נבחרת אנגליה שבחרו בי ועזרו לי לצבור 78 הופעות בנבחרת. היה לי עונג גדול לשתף פעולה עם כל כך הרבה שחקנים טובים. אני רוצה להודות להם, לאוהדים ולמשפחה שלי על התמיכה שהעניקו לי והעידוד במהלך הקריירה הבינלאומית שלי. לייצג את המדינה שלי ועוד כקפטן היו כל מה שחלמתי עליהם.

"תמיד נתתי את כל כולי ונשבר לי הלב שנאלצתי לקבל החלטה כזו. אני רוצה לאחל לרוי הודג'סון ולנבחרת הרבה הצלחה בעתיד. אני מוציא את ההודעה הזו היום במטרה להקדים את השימוע שלי בהתאחדות. אני עכשיו מצפה להמשיך לשחק בצ'לסי, ולנסות לזכות בתארים מקומיים ואירופים. אני רוצה להודות לאוהדים ולמועדון על התמיכה המתמשכת שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully