וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקופה: ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 84:95

רודי פרננדס וג'יי סי קארול הצטיינו, הבלאנקוס גרפו את התואר הראשון של העונה בספרד. בארסה חסרה את חואן קרלוס נבארו

עונת הכדורסל בספרד נפתחה רשמית הערב (ראשון), במשחק הסופר-קופה המסורתי בין האלופה, ברצלנוה ומחזיקת הגביע, ריאל מדריד, במה שהיווה גם שחזור של סדרת גמר הפלייאוף אשתקד. הפעם, בניגוד לעונה שעברה, ידם של המדרידאים הייתה על העליונה, במשחק שנערך בפאביליון פרינסיפה פליפה שבסראגוסה.

ברצלונה הופיעה למשחק ללא כוכבה הבלתי מעורער חואן קרלוס נבארו. בשורות ריאל מדריד מי שבלט היה הרכש הגדול ביותר במהלך הקיץ, רודי פרננדס כמובן. פרננדס, ששיחק עם ריאל, כזכור, בזמן שביתת השחקנים ב-NBA, חזר הפעם באופן סופי לאירופה, ונתן טעימה ממה שיכול להראות כשהוא משחק ביבשת הישנה.

הבלאנקוס החלו את המשחק בסערה, ועם יכולת התקפית משובחת עלו ליתרון מבטיח כבר ברבע הראשון, שהסתיים בתוצאה 23:30 לטובתה. בארסה חזר למשחק, בעיקר הודות ליכולת טובה של ג'ו אינגלס, שהמשיך את היכולת הטובה שהציג במדי נבחרת אוסטרליה במשחקים האולימפיים.

סרחיו יול וג'יי סי קארול העלו את ריאל ליתרון דו ספרתי לקראת סיום הרבע השלישי, ושלשות של קארול ופרננדס העלו את הבלאנקוס ליתרון שיא של 19 נקודות. הסנטר החדש של ברצלונה, ניית'ן גאווי האוסטרלי, ניסה להחזיר את ברצלונה למשחק, אך זה לא הספיק, ומדריד זכתה בתואר הראשון של העונה.

רודי פרננדס להט בשורות ריאל עם 22 נקודות, והצמד שמשלים את מהקו האחורי ונראה מבטיח מאוד, עם ג'יי סי קארול וסרחיו יול הוסיפו 17 ו-14 נקודות בהתאמה.

מי שבלט עבור חניכיו של צ'אבי פסקוואל היו צמד האוסטרלים, ניית'ן ג'אווי וג'ו אינגלס, שקלעו 20 ו-16 נקודות בהתאמה. ארזם לורבק קלע 14 וצ'אבי רבאסדה הוסיף 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully