וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי עדיין מושלמת, 1:1 בין ליל לליון

המוליכה רשמה ניצחון שישי עם 0:1 על אוויאן והגדילה את יתרונה בפסגה בעקבות התיקו של ליון. בורדו - אז'קסיו 2:2

פריס סן ז'רמן אמנם משתפרת משבוע לשבוע ונמצאת עם שלושה ניצחונות רצופים, אבל היא עדיין מנגנת כינור שני בליגה הצרפתית ליריבתה המושבעת מארסיי, שממשיכה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה וכבר נמצאת עם שישה ניצחונות משישה משחקים. הפעם הקבוצה של אלי בופ ניצחה 0:1 את אוויאן, ואוהדיה כבר נערכים לקראת משחק הבית הבא בסטאד ולודרום - הקלאסיקו מול פ.ס.ז' ב-7 באוקטובר. ליון השנייה לא הצליחה לצמק את הפער בחזרה לשלוש נקודות, לאחר שחילצה 1:1 במשחק מרתק מול ליל. עוד לפני כן, בורדו שמרה על מאזן נקי מהפסדים, אך פספסה ניצחון לאחר שספגה בתוספת הזמן את ה-2:2 מאז'קסיו.

אלי בופ מאמן מארסיי. רויטרס
קאמבק היסטרי. אלי בופ/רויטרס

מארסיי - אוויאן 0:1

איזה יופי של קאמבק לאלי בופ. המאמן הוותיק חזר אל הקווים אחרי שלוש שנים, ובינתיים מוביל את מארסיי לקמפיין הטוב בתולדותיה. המארחים שוב הסתמכו על ההגנה החזקה שנכנעה רק פעם אחת העונה, נהנו מעוד יום מצוין של סטיב מנדאנדה בשער והצליחו לנקום באוויאן על ההפסד בעונה שעברה. מתיו ולבואנה שוב היה חתום על בישול שער הניצחון, אותו נגח מקרוב הפעם מורגן אמלפיטאנו בדקה ה-33. מארסיי משקיפה על כל הליגה מלמעלה עם 18 נקודות, שש יותר מפ.ס.ז', כאשר אם תנצח את יריבתה בקלאסיקו בעוד שני מחזורים תשווה את השיא עתיק היומין של ליון מ-1936/7 - שמונה ניצחונות רצופים בפתיחת עונה. אוויאן עם ארבע נקודות בלבד, צמודה לקו האדום.

מורגן אמלפיטנו שחקן מארסיי. רויטרס
הגיבור השבועי של מארסיי. מורגן אמלפיטנו/רויטרס

ליל - ליון 1:1

ללא מרווין מרטאן הפצוע וסלומון קאלו המורחק, ליל הציגה לראשונה בהרכב את הרכש מלה האבר ריאן מנדס, אבל לא הצליחה לפצות את אוהדיה על ההשפלה בהפסד 3:1 לבאטה בוריסוב בליגת האלופות. ליון, שרשמה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 2009, נותרה ללא הפסד ויכולה בהחלט להיות מרוצה מהנקודה שהשיגה. ליל עלתה ראשונה על הלוח עם שער שצריך היה להיפסל, כאשר מתיו דבושי העביר רוחב לאחר שקיבל כדור בעמדת נבדל ברורה, וניסיון הבעיטה של מנדס הפך לבישול לנולן רו כבר אחרי שבע דקות. החלוץ שבר בצורת שנמשכה מאז שער הניצחון לרשת פ.ס.ז' באפריל, אבל ליון חזרה 10 דקות לסיום עם ביצוע נהדר של ליסנדרו לופס, בבעיטה השנייה בלבד של האורחים למסגרת.

נולן רו שחקן ליל לפני דיאן לוברן שחקן ליון. רויטרס
שבר בצורת, אבל זה הספיק רק לנקודה. נולן רו לפני דיאן לוברן/רויטרס

בורדו - אז'קסיו 2:2

דרמה גדולה בסטאד שבאן דלמאס, שם המקומיים איבדו שתי נקודות יקרות בעקבות שוויון דרמטי של המחליף שאקיר בלגזואני בתוספת הזמן. בורדו כבר הרגישה ניצחון נוסף מתקרב הודות לשערי נגיחות של הבלם הנריקה (54) ויוהאן גופראן (78), כשבתווך צימק ריקרדו פאטי (64), אך כאמור אז'קסיו ידעה לחלץ נקודה ברגע האחרון.

פ.ס.ז' טיילה, בן בסט כבש וניצח, שוער טולוז הדהים

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully