וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' הביסה את באסטיה, שער לבן בסט בניצחון ברסט

איברהימוביץ' כבש צמד ב-0:4 על באסטיה, לשבדי שבעה שערים, הישראלי כבש בפנדל את שער הניצחון ב-1:2 על ולנסיין

המחזור השישי בליג 1, שנפתח אמש (שישי) עם 1:1 בין האלופה מונפלייה לסנט אטיין, נמשך הערב עם 0:4 קליל של פריס סן ז'רמן על העולה החדשה באסטיה. זלאטן איברהימוביץ' שוב בלט עם צמד ובמאזנו כבר שבעה שערים בליגה הצרפתית. עדן בן בסט מתחיל לפרוח בברסט, וכבש שער שני העונה בניצחון 1:2 על ולנסיין. הוא עשה את זה אחרי שסחט עבירה ברחבה ובעט פנדל מוצלח פנימה. טולוז סחטה 2:2 דרמטי מראן, כאשר את שער השוויון בתוספת הזמן כבש לא אחר משוער הסגולים, עלי אהמדה.

באסטיה - פריס סן ז'רמן 4:0

קבוצת המיליארדרים של קרלו אנצ'לוטי לא התקשתה לפרק גם את העולה החדשה, ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. זלאטן איברהימוביץ' שוב כיכב עם צמד, אבל התחיל בכלל עם בישול לז'רמי מנז כבר בדקה השישית. החלוץ השבדי החליף מסירות עם מרקו וראטי כדי לכבוש את השישי שלו העונה בליגה הצרפתית בדקה ה-40, בלס מטוידי ניצל טעות כדי לכבוש את השלישי בדקה ה-72 וזלאטן נעץ את המסמר האחרון בתוספת הזמן הודות לבישול שני של ננה הברזילאי.

מונפלייה - סנט אטיין 1:1

פתיחת העונה המאכזבת של האלופה נמשכת, והיא עם ניצחון אחד בלבד עד כה, בעוד סנט אטיין לפניה עם שבע נקודות. האורחת כבשה ראשונה בדקה ה-45 כשפייר אמריק אובמיאנג המצוין כבש מקרוב לאחר בישול של מקס גראדל והעלה את מאזנו לארבעה כיבושים העונה, אחד פחות מזלאטן איברהימוביץ'. מונפלייה לחצה והשיגה שוויון משער של סולימאן קמארה בדקה ה-70. דווקא האורחת החמיצה ניצחון בתוספת הזמן כשנגיחה מסוכנת של ברנדאו המחליף חלפה ליד הקורה.

ברסט - ולנסיין 1:2

ברסט של עדן בן בסט (השלים 90 דקות) הצליחה לחזור לעצמה אחרי ההפסד לניס בשבוע שעבר ורשמה ניצחון שלישי העונה, בעוד ולנסיין, שלא ניצחה בשני המחזורים האחרונים, הקשתה עליה, אבל נכנעה ורשמה הפסד נוסף. בדקה ה-11 אנתוני לה טאלק בישל למתיו דוסבי את שער היתרון של האורחים, אבל חצי שעה לסיום ג'ונתן אייטה כבש מקרוב את השוויון. רבע שעה לסיום עדן בן בסט סחט עבירה ברחבה מז'יל הברזילאי בעודו בדרך לשער. שחקנה של ולנסיין ראה את הכרטיס האדום, והחלוץ הישראלי שבעט את הפנדל, זכה להבקיע את שער הניצחון החשוב.

טולוז - ראן 2:2

את המשחק הזה, שוער טולוז עלי אהמדה לא ישכח כל כך מהר. בדקה ה-94 הוא עלה לעזרת ההתקפה כדי למצוא שוויון במשחק מול ראן, ואכן הצליח במשימה כשכדור שהוגבה לעברו ננגח על ידו תוך כדי נפילה, ומצא את השער. עוד לפני כן ג'ונתן פיטרויפה כבש את שער היתרון בדקה התשיעית לראן, וויסאם בן ידר איזן (23) ל-1:1 ומבלוט ארדינג החזיר את היתרון לראן (65). זה כאמור לא החזיק מעמד. ראן ממשיכה להסתבך בתחתית (מקום 18 עם ארבע נקודות בלבד), טולוז יורדת למקום השביעי.

משחקים נוספים:

לוריין - ניס 1:1
ללוריין: קווין מונה פאקה 89, לניס: קאמל מריים 40

סושו - טרואה 1:3
לסושו: סבסטיאן רודה 7, תיירי דובאי 54, סדריק בקאמבו 69, לטרואה: ז'וליאן פוסורייה 34

ריימס - נאנסי 0:2
לריימס: גאטן קורטה 7, דייגו (פנדל) 60

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully