וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאני: "אולי יש קללה על מילאן ואינטר בסן סירו"

שתי הקבוצות ממילאנו עוד לא ניצחו העונה במגרש הביתי, מילאן ממשיכה להסתבך, גליאני מגן על המאמן אלגרי: "מעמדו יציב"

מילאן ממשיכה להתרסק, אך מאמן הקבוצה מסימליאנו אלגרי, שנדמה כי הקרקע עומדת להישמט מתחת לרגליו, לא מתרגש מהביקורות כלפיו. הרוסונרי רשמו היום (ראשון) הפסד שלישי בארבעה משחקים, כשנוצחו בחוץ 2:1 על ידי אודינזה, והשיגו שלוש נקודות בלבד מתחילת העונה באיטליה. מילאן סבלה, יש לציין, משני כרטיסים אדומים שנשלחו לעבר שחקניה, כריסטיאן זפאטה וקווין פרינס בואטנג.

אלגרי ניסה לשמור על קור רוח אחרי המשחק: "אני לא מרגיש אשמה, וגם לא חש כמו קורבן. הפסדנו היום, זה נכון, אבל שיחקנו באומץ, למרות שהורחקו לנו שני שחקנים וזה סימן טוב. מגיע לשחקנים קרדיט על כך".

"חסרות לנו תוצאות טובות", המשיך המאמן. "היום הפסדנו, ואנחנו בונים את עצמנו על מנת שנצמצם את מספר הטעויות. עדיין שיחקנו כדורסל טוב לפרקים ויש לנו את כל האיכויות על מנת לחזור למסלול. אמנם השגנו רק שלוש נקודות, מה שאומר שנהיה חייבים לנצח במחזור הבא, אבל בכל זאת, בדיוק בשלב הזה בעונה שעברה היו לנו רק שתי נקודות פחות".

לקראת המשחק החליף אלגרי את השיטה, ועלה במערך 4-3-3, אך גם זה לא עזר: "הבעיות שלנו לא טקטיות כמו שהם מנטליות. אנחנו מאבדים את הריכוז מהר, מאבדים יותר מדי כדורים ולא מנצלים את הזדמנויות ההבקעה שאנחנו יוצרים. בכל מקרה, סבלנו מהרבה עזיבות של שחקני מפתח בקיץ, כך שדרוש לנו זמן עד שנבנה את הקבוצה הנוכחית בצורה אידיאלית".

סגן הנשיא אדריאנו גליאני הבטיח שמעמדו של אלגרי יציב. "זה בכלל לא על הפרק", אמר גליאני, "יש לו את כל האמון של הנשיא ושלי". מילאן לא ניצחה העונה בסן סירו בשלושת משחקיה עד עתה (שניים בליגה, ו-0:0 מול אנדרלכט בליגת האלופות), כשגם היריבה אינטר לא ניצחה באיצטדיון הביתי במילאנו (שניים בליגה, שלושה בליגה האירופית). "נראה שהאיצטדיון הזה מקולל עבור שתי הקבוצות העונה", סיכם גליאני.

גליאני הוסיף ש"שיחקנו טוב יותר מאשר אודינזה. הקבוצה מראה סימני שיפור, ועכשיו נקווה שניצחון הבית הראשון יגיע ביום רביעי מול קליארי. המעמד של אלגרי לא נתון לדיון, אנחנו ממשיכים איתו. אל תשכחו שהוא לקח 162 נקודות בשנתיים. הקבוצה עבדה היום קשה, גם בתשעה שחקנים, והוכיחה כמה אכפת לה מהמאמן. גם לנו. נראה שהמזל כבר לא לצדנו, אבל זה שלב מוקדם מאוד בעונה, רק מחזור רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully