וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן קורסת, ספגה הפסד שלישי בארבעה משחקים

הרוסונרי הפסידו 2:1 לאודינזה וסיימו ב-9 שחקנים, אלגרי בצרות. גם אינטר מעדה עם 2:0 ביתי לסיינה, הפסד ראשון ללאציו

מה קורה למילאן? הרוסונרי ממשיכים את פתיחת העונה האומללה שלהם, והיום מילאן ספגה הפסד שלישי (!) בארבעה מחזורים, כשנוצחה 2:1 על ידי אודינזה. הלחץ על המאמן מסימיליאנו אלגרי גובר, ואחרי התוצאה המאכזבת גם בליגת האלופות - אף אחד לא יתפלא אם הוא יסיים את תפקידו בתקופה הקרובה. ספק אם אוהדי מילאן יתנחמו בעובדה שגם אינטר ספגה הפסד שני בארבעה מחזורים, כשנוצחה בבית על ידי סיינה, האחרונה בטבלה. גם מילאן וגם אינטר לא הצליחו לנצח העונה בסן סירו בשום מפעל.

מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
בניטז כבר אורב בפינה. אלגריי/רויטרס

אודינזה - מילאן 1:2

אף פעם לא קל לנצח בחוץ קבוצה כמו אודינזה, אבל את אוהדי מילאן זה לא מעניין. הקבוצה הייתה חייבת ניצחון כדי להרגיע את הרוחות, אבל שוב מעדה ורואה את הצמרת מתרחקת. חמור מזה, תחושת ההתפרקות החמירה, כשהקבוצה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים, אחרי שני שחקנים שקיבלו כרטיסים אדומים. מתיאס ראנגי העלה את אודינזה ליתרון בדקה ה-40 אחרי נגיחה יפה, סטפאן אל שעראווי השווה ל-1:1 (54) בבעיטה מצוינת מחוץ לרחבה, ואנטוניו די נטאלה קבע את התוצאה בבעיטת עונשין מ-11 מטר, אחרי עבירה מיותרת של כריסטיאן ספאטה, שספג צהוב שני והורחק והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. בדקה ה-82 קווין פרינס בואטנג ספג כרטיס צהוב שני, והורחק גם הוא. התפרקות?

אינטר - סיינה 2:0

ובינתיים, בצד השני של העיר, גם אינטר מקרטעת. אחרי ארבעה משחקים, אינטר ספגה הפסד שני, והפער שלה מיובנטוס כבר שש נקודות. אינטר שלטה ברוב המשחק, אבל סיינה יצאה להתקפה מתפרצת, וסימונה ורגאסולה (73) כבש מתוך הרחבה כדי לקבוע 0:1 מפתיע, אחרי דאבל פס נהדר. עמוק בזמן הפציעות פרנצ'סקו וליאני קבע 0:2 לסיינה בנגיחה, והותיר את הקהל במילאנו מתוסכל.

שחקן אינטר, ווסלי סניידר, מול שחקן סיינה, סימונה ורגאסולה. רויטרס
לא פוגע. סניידר/רויטרס

לאציו - גנואה 1:0

המאזן המושלם של הביאנקוצ'לסטי נקטע דווקא בבית, כאשר גנואה הגיעה לאולימפיקו ועקצה את לאציו כמו בעונה שעברה. המארחים הגיעו עייפים אחרי ה-0:0 שחילצו מטוטנהאם בליגה האירופית, לא הצליחו לנצל את המצבים הטובים ובסופו של דבר ספגו. לוקה אנטונלי המשיך בנגיעה רכה מהאוויר ושלח את מרקו בוריילו, שמול פדריקו מארקטי לא נכשל בדקה ה-79 וחגג את שערו הראשון במדי גנואה.

קטאניה - נאפולי 0:0

נאפולי פספסה הזדמנות להיצמד למובילה יובנטוס, לאחר שהוציאה רק נקודה מהמשחק בסיציליה מול קטאניה. פאבלו אלברס הורחק כבר בדקה השנייה והותיר את המארחים בעשרה שחקנים, אבל נאפולי לא הצליחה להכניע את ההגנה של קטאניה ואיבדה נקודות ראשונות העונה, אחרי שלושה ניצחונות בשלושה משחקים.

משחקים נוספים:

אטלאנטה - פאלרמו 0:1

הבכורה של ג'אן פיירו גאספריני כמאמן פאלרמו הסתיימה בהפסד כואב, כשאטלאנטה כבשה שער ניצחון ממש על סף הסיום (כריסטיאן ראימונדי, 88).

סמפדוריה - טורינו 1:1
לסמפדוריה: ניקולה פוצי (84 בפנדל). לטורינו: רולאנדו ביאנקי (69)

בולוניה - פסקארה 1:1
לבולוניה: אלברטו ג'ילארדינו (8). לפסקארה: חואן קינטרו (40)

מרקו בוריילו שחקן גנואה לפני מיקאל סיאני שחקן לאציו. GettyImages
שער בכורה. בוריילו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully