וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חמד בישל בניצחון מאיורקה, גם אתלטיקו ניצחה

החלוץ בישל את הראשון ב-0:2 המרשים על ולנסיה, אוואט הצטיין בשער. 1:2 לאתלטיקו על ויאדוליד, בילבאו - מלאגה 0:0

המחזור החמישי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) בצל הדהרה של ברצלונה, ששמרה אמש על מאזן מושלם וממשיכה להיות מדורגת בפסגה. המשחק המרכזי של הערב יתקיים ב-21:30 (שידור ישיר בערוץ 5) כשריאל מדריד תתארח אצל ראיו וייקאנו, אבל עוד לפני כן ניצחה מאיורקה את ולנסיה 0:2 בהתמודדות שפתחה את משחקי יום א'. אתלטיקו מדריד השיגה עוד ניצחון עם 1:2 ביתי על ויאדוליד, כשגם לבנטה התקדמה עם 1:2 על ריאל סוסיאדד.

שחקן מאיורקה, תומר חמד, מול שחקן ולנסיה, טינו קוסטה. רויטרס
54 דקות ובישול. חמד מול פארחו/רויטרס

מאיורקה - ולנסיה 0:2

תומר חמד שוב פתח בהרכב של מאיורקה ובדקה השמינית פעולה יפה שלו הפכה לבישול לשער של ויקטור, שקיבל מסירה מהישראלי ובעט מהאוויר פנימה, עם לא מעט עזרה מהשוער האורח דייגו אלבס. אחרי הספיגה שלה, ולנסיה התחילה לצאת קדימה במטרה למצוא את השוויון, אבל דודו אוואט עצר את רוברטו סולדדו עם יציאה טובה ונלסון ואלדס סיפק נגיחה אדירה למשקוף בדקה ה-32.

חמד הוחלף על ידי חאבייר אריסמנדי בדקה ה-54 וכעבור דקה החלוץ הספרדי ניצל הגנה רעועה של האורחים כדי לקבוע 0:2. בדקות הבאות ולנסיה הגדילה את הלחץ, אבל אוואט בלם היטב עוד ניסיון של סולדדו בדקה ה-63 ועד הסיום האורחים לא הצליחו לכבוש. בסיום ניצחון שלישי למאיורקה, שפתחה את העונה בצורה נהדרת ומדורגת בצמרת הגבוהה. ולנסיה בחצי התחתון של הטבלה.

שחקני מאיורקה חוגגים. רויטרס
ממשיכים להפתיע. שחקני מאיורקה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ויאדוליד 1:2

כנראה שדייגו סימאונה ידע למה הוא משאיר את כל הכוכבים בבית. אתלטיקו מדריד חזרה לליגה אחרי ה-0:3 הקליל בבלומפילד, כשרק הבלם מירנדה והחלוץ דייגו קוסטה שרדו מאותם 11 שחגגו על הפועל תל אביב. דווקא האורוגוואי דייגו גודין זנח לרגע את תפקידו במרכז ההגנה, דהר קדימה והבקיע בהקפצה אלגנטית של חלוץ קלאסי את הראשון של הקולצ'ונרוס בדקה ה-31, אחרי בישול נאה של קוקה. רדאמל פלקאו הבקיע את החמישי שלו העונה בליגה מהנקודה הלבנה בדקה ה-44, כשאלברטו בואנו, אקס ריאל מדריד, צימק בדקה ה-54 בעזרתו האדיבה של שוער אתלטיקו טיבו קורטואה, ששמט את הבעיטה פנימה. אתלטיקו שמרה על היתרון והיא עם ניצחון שלישי, עדיין ללא הפסד ועם משחק חסר.

שחקן אתלטיקו מדריד, דייגו גודין. רויטרס
כבש כמו חלוץ אמיתי. גודין/רויטרס

אתלטיק בילבאו - מלאגה 0:0

אחרי שכשלה במגרשה מול עירוני קרית שמונה בליגה האירופית, אתלטיק בילבאו סיפקה לאוהדיה עוד ערב מאכזב עם תיקו מאופס מול מלאגה. המדורגת שלישית הייתה יותר קרובה להבקיע במחצית הראשונה, אבל המגן חסוס גאמס שלח כדור לקורה בדקה ה-10. בילבאו השתפרה במחצית השנייה, אבל גם כניסתו של פרננדו יורנטה המחליף לא הובילה לשער המיוחל. מלאגה עם 11 נקודות ועדיין ללא הפסד, בילבאו רק עם חמש.

לבנטה - ריאל סוסיאדד 1:2
ללבנטה: חוסה בארקרו (70 בפנדל), אובפמי מרטינס (87). לסוסיאדד: דויד סורוטוסה (23)

איסקו שחקן מלאגה לפני מרקל סוסאטה שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
חילקו נקודות. איסקו לפני מרקל סוסאטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully