וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד: "מציע לסוארס ואברה ללחוץ ידיים"

קפטן ליברפול מתכונן למנצ'סטר יונייטד (14:30, ספורט1 ו-HD) ומבקש מהשניים: "יש לכם אחריות לפתוח את היום בצורה ראויה"

one

צפו ב-1:1 של ליברפול נגד סנדרלנד במחזור האחרון

הבילד אפ המאסיבי של התקשורת הבריטית לקראת מפגש הליגה היום בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד באנפילד (ראשון, 14:30, ספורט1 וספורט1 HD), עסק בעיקר בזכר אסון הילסבורו ובציפייה מאוהדי יונייטד לכבד אותו, מה שהשכיח מעט את הדם הרע בין שחקני שתי הקבוצות, לואיס סוארס מליברפול ופטריס אברה מהשדים האדומים.

בעונה שעברה החלוץ האורוגוואי פלט מספר הערות גזעניות כלפי הצרפתי שחום העור והורחק משמונה משחקים, ולקראת ההתמודדות היום, אמר קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד: "העצה שלי לסוארס היא ללחוץ לאברה את היד ולהמשיך הלאה. כמובן שהוא יקבל את ההחלטה אם לעשות זאת, אבל אני חושב שהוא בעצמו רוצה להמשיך הלאה".

למרות ההערות הגזעניות של החלוץ, בליברפול התקשו לקבל בעונה שעברה את ההשעייה הארוכה שהוא ספג, חשו שמנצ'סטר יונייטד מעוררת את העניין באופן פרובוקטיבי ואף הוציאו חולצות שתמכו בו. האקט הזה גרם לגל של ביקורות נגד המועדון וכל הפרשה רק הפכה לנפיצה יותר. כעת נראה שבמועדון ממרסיסייד באמת רוצים לשים את הכל מאחור.

ג'רארד הוסיף: "אברה וסוארס עשויים להיות המפתח במשחק. לחיצות הידיים יתקיימו לפני המשחק ומוטלת עליהם אחריות לפתוח את ההתמודדות בצורה ראויה".

שחקן ליברפול לואיס סוארס מול שחקן מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה. רויטרס
הרבה דם רע. סוארס ואברה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully