וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון לאוהדי יונייטד: כבדו את הטקס לזכר הילסבורו

השדים האדומים יתארחו אצל ליברפול (א', 14:30, ספ' 1), המנג'ר מנסה להרגיע את הרוחות. סיטי מחכה לארסנל (17:00)

הממלכה ערוכה ומוכנה ליום ראשון הגדול. נכון, בקיץ האחרון התעסקו באנגליה בעיקר באולימפיאדה, אבל מאז שחזרה הפרמיירליג, האנגלים בטירוף ונראה שהשנה הצמרת הולכת להיות צפופה מדי, בוודאי יותר מאשר בשנה שעברה, אז רצו שתי הקבוצות של מנצ'סטר לבדן במאבק האליפות. מחר (ראשון), ייערכו שני משחקי ענק במחזור החמישי. מנצ'סטר יונייטד מגיע לליברפול ואילו מנצ'סטר סיטי מארחת את ארסנל. במשחקים נוספים, ניוקאסל פוגשת את נוריץ' וטוטנהאם את קווינס פארק ריינג'רס. שימו לב - שעות המשחקים הן כבר בהתאם לשעון החורף, שייכנס לתוקפו החל מהלילה (בין שבת לראשון).

ליברפול - מנצ'סטר יונייטד (14:30, ספורט 1 ו-HD)

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון. Michael Regan, GettyImages
לקח יוזמה. פרגוסון/GettyImages, Michael Regan

גם ככה המשחק הזה תמיד טעון והפעם, אחרי הגילויים החדשים בפרשת אסון הילסבורו, חבית חומר הנפץ עלולה להתפוצץ. אוהדי יונייטד נוהגים להקניט את אוהדי ליברפול על מה שאירע בהילסבורו, בעוד שאלו מהמרסיסייד מזמרים על אסון מינכן והאהבה בין הצדדים לא גדולה במיוחד.

סר אלכס פרגוסון, שלא ידוע אף הוא באהבתו הגדולה למייטי רדז, החליט להתערב לפני שיהיה מאוחר מדי ולבקש מאוהדי קבוצתו לשים את הגבולות ולכבד את הטקס שמתכננים המארחים לזכר הקורבנות, במשחק הבית הראשון שלהם מאז הגילויים החדשים, שניקו את אוהדי הקבוצה מאשמה באסון ב-1989.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד שיגיעו מחר לאנפילד יקבלו מכתב, אותו כתב המנג'ר הסקוטי הוותיק שלהם ובו נאמר בין היתר: "היריבות בין המועדונים לעולם לא צריכה להתבסס על שנאה אישית. היריבות שלנו עם ליברפול בנויה על הרצון להגיע לפסגה, להיות הטובים ביותר מול קבוצה שהחזיקה בתואר הזה לאורך תקופה כל כך ארוכה. המועדון הגדול שלנו ניצב לצד שכנינו הנכבדים מליברפול, זוכר את האובדן ומכבד את המאבק שלהם למען הצדק. אני יודע שאוכל לסמוך עליכם לעמוד לצידנו בדרך הראויה ביותר לאוהדים הטובים ביותר שיש".

בפן המקצועי, המייטי רדז נראים רע מאוד ופתחו את העונה עם שתי נקודות מארבעה משחקים, כשאולי ה-3:5 המטורף בחוץ, עם הרכב שני, על יאנג בויז ברן בליגה האירופית, יעיר אותם מעט. ג'ונג'ו שלבי מקווה שהצמד שלו במשחק הזה, יעניק לו שוב את חולצת ההרכב. יונייטד צברה כבר ארבעה ניצחונות רצופים, כולל 0:1 קטן ולא מרשים על גלאטסריי בליגת האלופות ביום רביעי.

השדים האדומים עדיין נאלצים להסתדר ללא ווין רוני הפצוע, אך צפויים לפתוח עם ואן פרסי וקגאווה בחלק הקדמי. לואיס סוארס לא יזכה לפגוש את פטריס אברה ככל הנראה, שכן אלכסנדר בוטנר, שהיה מצוין ב-0:4 של יונייטד על וויגאן בשבוע שעבר, צפוי לשמור על מקומו כמגן שמאלי. ליונייטד לא הולך באנפילד בשנים האחרונות והיא לא ניצחה שם מאז דצמבר 2007.

מנצ'סטר סיטי - ארסנל (17:00, ספורט 1 ו-HD)

שחקן מנצ'סטר סיטי גאל קלישי. Michael Regan, GettyImages
אחת הסיבות לחוסר החיבה של התותחנים כלפי סיטי. קלישי/GettyImages, Michael Regan

עוד שתי קבוצות שלא ממש מחבבות אחת את השנייה. שנוא אוהדי התותחנים סמיר נאסרי אומנם פצוע ולא ישחק במדי האלופה, אבל גאל קלישי יהיה שם, כדי להזכיר לארסנל איך סיטי לקחה ממנה חצי קבוצה בשנים האחרונות.

מי שעוד יהיו שם מלבד קלישי הם קרלוס טבס ודויד סילבה, שינסו להחזיר את סיטי למסלול הניצחונות לאחר שבוע קשה, שהחל בתיקו מול סטוק סיטי ונמשך בהפסד האכזרי לריאל מדריד. ארסנל מנגד, סגרה שבוע פנטסטי מבחינתה, עם שישייה לרשת של סאות'המפטון וניצחון חוץ על מונפלייה. עם רשימת פצועים ארוכה, הכוללת בין היתר את ג'ק ווילשר (ששב השבוע לאימונים), עמנואל פרימפונג, בקארי סאנייה ותומאש רוזיצקי, ארסנל צפויה להתקשות, אבל אולי לוקאס פודולסקי, שנמצא בכושר טוב, יוכל לסייע לתותחנים לשחזר את ה-0:3 שהנחילו לסיטי באוקטובר 2010.

סיטי רשמה 29 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-31 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, אבל המאמן רוברטו מאנצ'יני משוכנע: "זה לא יהיה משחק קל. אחרי היורו, תמיד יש בעיית פציעות בתחילת העונה וחשוב שניתן הופעה טובה. אני חושב שארסנל יכולה להתחרות על האליפות, אני לא יודע אם הם טובים יותר מאשר בשנה שעברה, אבל יש עליהם פחות לחץ". ארסן ונגר אמר: "המשחק הזה יגיד לנו הרבה לגבי האיכות שלנו. המשחקים הגדולים מבהירים עד כמה אנחנו יכולים להיאבק על האליפות".

במשחקים נוספים:

ניוקאסל - נוריץ' (16:00)
טוטנהאם - ק.פ.ר (17:00, ספורט 2)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully