וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי: "אל תקבעו עדיין שאנחנו קבוצת תחתית"

בהפועל רמת גן חגגו ניצחון ליגה ראשון העונה, בסכנין. פרדי דוד: "דוחא לא קל, אבל אני מצליח פה. אולי זה מגרש המזל"

one

אחרי שלושה משחקים מתסכלים, בהם צברה הקבוצה רק נקודה אחת, הצליחה אמש (שבת) הפועל רמת גן להשיג את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה, 1:3 נאה ומוצדק על בני סכנין באצטדיון 'דוחא'. השליטה הרמת גנית הייתה ברורה מרגע פתיחת המשחק, כאשר החלק הקדמי, בניצוחם של ישראל זגורי ודויד מנגה, מביך שוב ושוב את הגנת סכנין המפורקת.

המאמן פרדי דוד, אמר בסיום: "לא היה קל מבחינתנו. זה ניצחון ראשון והוא חשוב מאוד. דוחא אף פעם לא קל, אבל בפעמים האחרונות אני מצליח פה מאוד, אולי זה מגרש המזל שלי".

הניצחון הקפיץ את רמת גן עד למקום השמיני בטבלה ובקבוצה מקווים להמשיך במומנטום החיובי שתפסה הקבוצה בשני המחזורים האחרונים, גם במשחק הבית נגד בית"ר ירושלים במסגרת המחזור הבא, משחק שייערך באצטדיון רמת גן בשבת.

"היה לי משחק טוב מאוד ואני שמח על זה", אמר הקשר ישראל זגורי, שהצטיין עם שני בישולים ושער שכבש בעצמו, "אבל מה שחשוב יותר זה שניצחנו. עד היום שיחקנו טוב, אבל לא הצלחנו להשיג את הנקודות, אנחנו שמחים שהיום הצלחנו גם להביא נקודות".

זגורי נשאל על חשיבות הנצחון בקרב התחתית בדוחא והשיב: "אל תקבעו עדיין שאנחנו קבוצת תחתית. הליגה עוד ארוכה ואנחנו רק בתחילתה. אין ספק שהיה חשוב לנו מאוד לנצח את סכנין".

הפועל רמת גן גברה 1:3 על בני סכנין

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully