וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רמת גן ניצחה 1:3 את בני סכנין

מערכת וואלה! ספורט. תקציר:

22.9.2012 / 19:49

המארחת שוב התפרקה ואפשרה לאורדונים לחגוג ניצחון ראשון עם שערים של יפרח, מנגה וזגורי. זבידאת רק צימק, דורה בצרות

one

בשבוע שעבר הייתה להפועל רמת גן נקודה ראשונה, והחל מהערב (שבת) יש לה גם ניצחון ראשון. העולה החדשה התארחה בדוחא אצל בני סכנין המאכזבת, והעמיקה את המשבר שלה עם ניצחון חוץ משכנע 1:3. סכנין, למרות צירופם של שחקני הרכש מקסים ז'וס וירו בלו, נותרה עם נקודה אחת בלבד במקום האחרון, אחרי שנכנעה לשערים של עוז יפרח (6), דויד מנגה (38) וישראל זגורי (85) שבישל את שני השערים הראשונים. עובדה זבידאת רק צימק (90).

אחרי הבלגן הניהולי שנראה כי הסתיים, לפחות לעת עתה, בסכנין קיוו כי ישיגו ניצחון ראשון. ז'וס ובלו פתחו בהרכב של שלומי דורה, אבל כבר אחרי שש דקות היה זה הבלם יפרח שנגח לרשת של מחמוד קנדיל לאחר כדור חופשי של זגורי. הפועל רמת גן חיפשה את העקיצה השנייה, והשיגה אותה בזכות מבצע אישי של מנגה. חלוץ הרכש יליד פריס ממשיך להתגלות כאס של הפועל רמת גן.

סכנין ניסתה להגיב במחצית השנייה עם חילוף כפול כשגם יריבתה ביצעה שני שינויים, אבל על המשחק הזה היה כתוב ניצחון חוץ. סכנין, שלא הפסידה ליריבתה בשלושת משחקי הליגה הקודמים, המשיכה לככב כהגנה הגרועה בליגה וכעת במאזנה 11 שערי חובה, אחרי שזגורי הקפיץ את השלישי חמש דקות לסיום. זבידאת צימק אמנם בדקה האחרונה, אך אפילו לא המתיק את הגלולה עבור האוהדים הזועמים שהגיבו בשריקות בוז ובקריאות נגד השחקנים. הצרות של דורה הולכות וגדלות.

מהלך המשחק

דקה 6: גול! שער מהיר ומפתיע בדוחא. יפרח הבלם עלה לעזרת התקפת האורדונים בכדור חופשי ונגח לרשת של קנדיל אחרי הרמה של זגורי. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 11: הזדמנות ראשונה לסכנין. בלו פרץ והעביר כדור רוחב לקפטן חלאיילה, שממצב קורץ בעט היישר אל שחקן הגנה אורח.

דקה 14: מנגה מצא עצמו במצב של אחד על אחד מול השוער, אך אמבמבה שהגיח מאחור הצליח לחלץ את הכדור ולמנוע שער שני.

דקה 38: גול! רמת גן יצאה למתפרצת, מנגה קיבל את הכדור מזגורי, עקף את דוידוב ולא נכשל מול קנדיל. מבצע נהדר של חלוץ הרכש, 0:2 להפועל רמת גן.

דקה 41: בלו נשלח במסירה ארוכה על ידי עוסמאן ובעט כדור שחמק לארקין מבין הידיים, אבל יפרח הציל מקו השער.

דקה 45: המחצית הראשונה הסתיימה. הקהל המקומי הגיב בשריקות בוז וקרא לעבר שחקני סכנין: "אין לכם כבוד".

דקה 69: גנאים הגביה כדור קרן, ז'וס הסיט לעבר בלו והחלוץ נגח למשקוף. הריבאונד נשאר ברגלי סכנין, ובסוף ההתקפה כליבאת בעט לרשת החיצונית.

דקה 75: כליבאת פרץ והעביר רוחב, בלו פספס בסנטימטרים את כדור הרוחב.

דקה 85: גול! בראון פרץ מצוין והעביר רוחב לזגורי, שבאחד על אחד מול קנדיל הקפיץ מעל השוער והוסיף לשני הבישולים שלו גם שער. 0:3 גדול להפועל רמת גן.

דקה 86: קאסום קיבל כדור ברחבה ובעט חזק אל הקורה.

דקה 90: גול! ארקין שוב ביצע טעות גדולה, זבידאת המחליף ניצל זאת כדי לכבוש ולצמק. 1:3 להפועל רמת גן.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן (עלא אבו סלאח, 46), פיטר אמבמבה, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, מקסים ז'וס (עובדה זבידאת, 82), אלכסנדר דוידוב (חאמד גנאים, 46), אחמד קאסום, מוחמד כליבאת, ירו בלו.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן (יוגב בן סימון, 82), עוז יפרח, ברנאר אוננגה, טל מעבי, ג'יבריל סידיבה, וובה בראון, עומר בוקסנבוים (אופיר חמו, 46), ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב (קרלוס צ'קאנה, 46).

לדף המשחק

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully