וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלו מנשה: "ניצחונות מביאים ביטחון ושמחה"

בבני יהודה היו מאושרים בעקבות ה-1:3 על הפועל חיפה: "הדרך עוד ארוכה, זה מרתון איטי". שבחים להרפקה, ברוך וראלי

one

שחקני בני יהודה, שגברו אמש (שבת) 1:3 על הפועל חיפה בבלומפילד, העניקו שלוש נקודות וניצחון מתוק למנכ"ל משה דמאיו, שיחגוג היום את ברית המילה של נכדו הראשון. "קודם כל, ניצחונות מביאים ביטחון ושמחה", אמר כובש השער הראשון ואחד המצטיינים שלו מנשה, "משה דמאיו חוגג היום ברית לנכד ראשון והיינו חייבים לתת לו הרבה סיבות טובות לשמוח, ככה שהניצחון הזה מאוד מאוד טוב. מבחינת הקבוצה, הניצחון הזה חשוב מאוד גם לקראת המשחק נגד רמת השרון בשבוע הבא וזה יהיה משחק לא פחות קשה. אנחנו רוצים לעשות רצף וחשוב לנו להשיג כמה שיותר ניצחונות, שידביקו אותנו במעלה הטבלה".

אחרי ההפסד להפועל תל אביב בשבוע שעבר, הדגישו בקבוצה ערב המשחק נגד החיפאים את חשיבות צבירת הנקודות, כדי לשמור על המומנטום החיובי יחסית מתחילת העונה. "זה פרי של עבודה קשה, ואני שמח מאוד שזה בא לידי ביטוי", אמר מנשה, "צריך המשכיות ואני שמח שבפתיחת העונה יוצא לי לעשות דברים שאני מנסה לעשות הרבה פעמים. אני צריך להמשיך עם זה ואני שמח מאוד שזה הביא לקבוצה שלוש נקודות. בשנים האחרונות פתחנו לא טוב, הרצף בסוף העונה היה הרבה יותר טוב, הדבקנו את הצמרת והגענו לאירופה. להגיד לך שאם נפתח טוב נסיים טוב? אני מאוד מקווה, אבל הדרך עוד באמת ארוכה, זה מרתון איטי והקבוצות מאוד שוות. קבוצות משחקות סגור וזה קשה מאוד".

צמד חלוצי הרכש אור ברוך ואדם הרפקה ערכו אמש הופעת בכורה במדים הזהובים וזכו לשבחים. הרפקה היה מאופק יחסית, אבל ברוך, שחקן הנבחרת הצעירה הפגין יכולת מצוינת ורק הצלות של קאלה דרשלר, שוערה של חיפה, מנעו ממנו לחגוג שער בכורה בליגת העל. בנוסף לצמד החלוצים קיבל עוז ראלי מילים טובות, כאשר גם השוער דלה איינוגבה זכה למחמאות מהצוות המקצועי על מספר עצירות, שמנעו שוויון חיפאי ועזרו לקבוצה לצבור שלוש נקודות חשובות.

מנשה התייחס גם לשחקני החיזוק החדשים, שהשתלבו די מהר בקבוצה ועל הדרך נפרד מחסן אבו זייד, שעבר למכבי תל אביב והגיע אמש לצפות בקבוצתו לשעבר מהיציע: "אדם ואור נותנים לנו הרבה עומק והרבה מסה בחלק ההתקפי. אור במיוחד, אחרי עזיבתו של דינו אנדלובו. נאחל לחסן בהצלחה, בני יהודה תמיד נותנת את ברכת הדרך. שחקנים שמגיעים, תמיד משתלבים מהר בבני יהודה. ניצחנו בצורה משכנעת ושתהיה שנה טובה וחתימה טובה".

למרות הנצחון נראה שלא הכל עובד חלק בבני יהודה, לאחר שהקשר פדרו גלבאן הוחלף בדקה ה-60, בעקבות חוסר שביעות רצונו של המאמן קשטן מתפקודו. דווקא לאחר יציאתו של גלבאן, במצב של שוויון 1:1, החל משחקה של הקבוצה לשטוף ואז גם הגיעו שני שערי הניצחון. לא מן הנמנע כי גלבאן יאבד במשחק הבא את מקומו בהרכב בשל החולשה שהוא מפגין מתחילת העונה.

אמש זכינו גם לראות את אחד השערים, שעשויים בקלות להתמודד על תואר שנה העונה. הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, הניף את רגלו ומ-25 מטרים הדביק את הכדור אל בין החיבורים. "לפעמים זה קורה. פשוט בעטתי וזה נכנס", אמר איבשקביצ'יוס בסיום המשחק, "זה היה משמח והכי חשוב שניצחנו. כל משחק חשוב עבורנו, אבל המשחק הזה נתן לנו ביטחון אחרי המחזור הקודם. אני מקווה שנשיג מקום טוב יותר משנה שעברה, הכל אפשרי, אם נשחק ככה יהיה בסדר".

בני יהודה גברה 1:3 על הפועל חיפה. שער מדהים לאיבשקביצ'יוס

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully