וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:3 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט. תקציר:

22.9.2012 / 19:51

שערים של מנשה, מרינקוביץ' ואיבשקביצ'יוס סידרו לזהובים ניצחון שני העונה. קלינגר עם נקודה אחת בלבד ובמשבר חמור

one

כרגיל אצל דרור קשטן, התוצאות וגם היכולת מתחילים להגיע ככל שהעונה מתקדמת. בני יהודה רשמה הערב (שבת) את הניצחון השני שלה העונה בארבעה מחזורים אחרי שגברה 1:3 על הפועל חיפה, בזכות שערים של שלו מנשה, קסטוטיס איבשקביצ'יוס וננאד מרינקוביץ'. מנגד, ניר קלינגר והקבוצה שלו ממשיכים לשקוע עמוק והם עם נקודה אחת בלבד אחרי ארבעה מחזורים, כשגם חזרתו ושערו הראשון של ולדימיר גלושצ'ביץ' העונה לא עזרו לה.

שלו מנשה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
ניצחון שני העונה. מנשה/קובי אליהו

אחרי שפתחה את העונה לא כל כך טוב וניצחה רק פעם אחת, וגם זה 0:1 ביתי די חלש על הפועל רמת גן, נראה שבני יהודה מצליחה לחזור לעצמה. אחרי שבשבוע שעבר נראתה מצוין והפסידה להפועל תל אביב, הצליחה הקבוצה של קשטן להיראות טוב מתחילת המשחק ולרשום ניצחון שני העונה וחשוב מאוד כדי למצב אותה בחלק העליון של הטבלה. אור ברוך ואדם הרפקה ערכו בכורות אצל בני יהודה.

מנגד, הפועל חיפה ממשיכה להיות אולי הקבוצה הכי חלשה בליגת העל. למזלה, יש גם את בני סכנין בליגה. הקבוצה של ניר קלינגר, שביצע מספר שינויים בהרכב כשהכניס את סטפן דנקוביץ', פביאן סטולר ו-ולדימיר גלושצ'ביץ', ממשיכה לשקוע ונראית כאחת המועמדות הברורות לירידת ליגה. גם קלינגר, שכשל בעונה שעברה בהפועל באר שבע והתפטר, נראה כי לא יאריך ימים כמאמן הפועל חיפה. בוודאי אם הקבוצה שלו תמשיך להיראות כך. גם קצב צבירת הנקודות שלה עלוב ועוד בשבוע הבא מחכה לה מפגש מול האלופה עירוני קרית שמונה. אם קלינגר יפסיד גם שם, מעמדו באמת יתערער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מהלך המשחק

דקה 3: גול! ראלי הכניס כדור עומק מצוין למנשה, שנותר לבד מול קאלה והכניע אותו בקלות. 0:1 לבני יהודה.

דקה 16: גול! אבידור הגביה מאגף שמאל היישר לראשו של גלושצ'ביץ', שנגח פנימה את השער הראשון שלו העונה ושער השדה הראשון של האדומים העונה. 1:1.

דקה 65: גול! איבשקביצ'יוס בעט מ-30 מטר בעיטת שפיץ נהדרת פנימה וקבע 1:2 לבני יהודה.

דקה 88: גול! התקפה מהירה של בני יהודה נגמרה בבעיטה של מרינקוביץ' פנימה. 1:3 לבני יהודה מול הפועל חיפה האומללה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, סארי פלאח, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקיבצ'יוס, שלו מנשה, עוז ראלי (אביב חדד, 90), פדרו גלבאן (ננאד מרינקוביץ', 60), אדם הרפקה (אמיר עגייב, 86), אור ברוך.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם (הישאם כיוואן, 60), דושאן ברקוביץ' (גל אראל, 53), אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה (מהראן לאלה, 77), פביאן סטולר, רן אבוקרט, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

בני יהודה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully