וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו די מתאו: "השחקנים זקוקים לזמן נוסף"

מנג'ר צ'לסי לא הסתנוור מהניצחון 0:1 על סטוק סיטי, בו השאיר את טרי ולמפארד על הספסל. לואיז חתם על חוזה לחמש עונות

ספורט 2

צ'לסי רשמה הערב (שבת) ניצחון יקר מאוד, כשגברה בסטמפורד ברידג' 0:1 על סטוק סיטי בזכות שער של אשלי קול בדקה ה-85. הבלוז רשמו למעשה ניצחון רביעי בחמישה מחזורים, כשרק 0:0 בחוץ מול קווינס פארק ריינג'רס במחזור שעבר הורס להם את המאזן המושלם.

מיד לאחר המשחק הודיעה אלופת אירופה כי הבלם הברזילאי דויד לואיז חתם על חוזה חדש לחמש השנים הבאות. "אני מאושר מאוד לחתום על חוזה חדש", אמר לואיז, "אני רוצה לשחק ברמות הגבוהות במשך הרבה זמן, וזו המשמעות של לשחק בצ'לסי. אני אוהב את כל מה שקשור למועדון ובמיוחד את האוהדים שקיבלו אותי יפה ותמכו בי מאוד". מנג'ר צ'לסי רוברטו די מתאו הביע אופטימיות שגם המגן אשלי קול, שכבש הערב אחרי 28 חודשים ללא שער, יאריך את החוזה שלו. "החוזה הוא בין אשלי לבין המועדון. אני ממליץ להשאיר אותו ככל הניתן. אני משוכנע שנמצא פתרון. שני הצדדים רוצים בהארכת השותפות".

די מתאו הותיר במשחק מול סטוק סיטי את פרנק למפארד וג'ון טרי על הספסל והסביר לאחר מכן את ההחלטה: "זה רק בגלל איזון בסגל. יש לנו סגל טוב ורק רצינו לתת דקות משחק לשחקנים רעננים. כל השחקנים שיחקו הרבה משחקים העונה ויש לנו עוד כל כך הרבה משחקים לפנינו, אז חשוב מאוד לדעת להשתמש בסגל. אתה לא רוצה להגיע לנובמבר גמור. מאז שהגעתי, ביצעתי רוטציות בסגל. למפארד וטרי פנטסטים, שני מנהיגים שמובילים את הקבוצה. כשהם לא משחקים, הם תומכים בקבוצה ותומכים בי וזה תענוג שיש לך שחקנים כאלה בקבוצה".

די מתאו, שפתח בהרכב עם גארי קיייהיל, אוסקר ואדן הזאר, התייחס להרבה ואמר: "אני חושב שהשילוב הזה עבד היטב, אבל ייקח להם הרבה זמן להכיר אחד את השני טוב יותר. הם זקוקים לעוד זמן כדי לעבוד ולהתאמן. אני רוצה שהם יהיו ניידים יותר, הם שחקנים אינטליגנטיים שיודעים למצוא שטחים פנויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully