וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה את סטוק, אברטון הרשימה בסוונסי

מערכת וואלה! ספורט

22.9.2012 / 18:54

קול הבקיע בדקה ה-85 וקבע 0:1 לבלוז בגשר. הטופיז בצמרת הגבוהה אחרי 0:3 בווילס. 32 דקות לבניון בתיקו של ווסטהאם

ספורט 2

בעוד שמרבית העניין בפרמיירליג בסוף השבוע תתרכז ביום ראשון, הרי שכבר היום (שבת) החל המחזור עם תצוגה מרשימה של אברטון, שהביסה 0:3 בחוץ את סוונסי של איתי שכטר (18 דקות). מאוחר יותר השיגה צ'לסי 0:1 דחוק על סטוק סיטי, בעוד ווסטהאם ויוסי בניון נפרדו ב-1:1 מסנדרלנד.

שחקן ווסטהאם יוסי בניון. Jamie McDonald, GettyImages
32 דקות. בניון/GettyImages, Jamie McDonald

סוונסי - אברטון 3:0

כמו בכל ביקוריה הקודמים בסוונסי, גם הפעם הקבוצה הנהדרת של דייויד מויס יצאה עם מלוא שלוש הנקודות לאחר משחק קצבי ועמוס הזדמנויות. איתי שכטר נכנס בדקה ה-72, אבל לא יכול היה למנוע את התבוסה הכואבת של קבוצתו, שתחפש את הניצחון הראשון שלה אי פעם על אברטון בסיבוב הבא.

הטופיז הציגו יכולת מצוינת ועלו ליתרון בדקה ה-22, כשמרואן פלאיני השתלט על כדור ברחבה ומסר בעזרת זרועו לחלוץ ויקטור אניצ'בה, שמקרוב הבקיע את שערו השני ברציפות בליגה. השער צריך היה להיפסל, אבל הפעם אברטון שהתלוננה על קיפוח במשחק מול ניוקאסל, זכתה מן ההפקר. בדקה ה-43 האורחים הלמו פעם נוספת, כשפלאיני שלח את סטיבן פינאר לדהירה בצד ימין. הדרום אפריקאי העביר כדור רוחב לקווין מיראלס, שראה את מישל וורם הודף את הבעיטה שלו למשקוף, אבל עט על הריבאונד והרשית ממש מן הקו. שער בכורה לרכש הבלגי של אברטון, שלמזלה לא ספגה לפני ההפסקה בגלל החמצות נוראיות של אנחל רנחל ודני גרהאם.

הקצב הנפלא המשיך גם במחצית השנייה, אברטון הגיעה למצבים בקלות, אבל מיראלס בעט למשקוף, אניצ'בה נעצר אצל וורם ופלאיני החטיא ברשלנות. ניית'ן דייר, שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, ראה צהוב שני בדקה ה-58 בגלל עבירה גסה על לייטון ביינס והורחק. אברטון לא הסתפקה בשני השערים, ובמצב ההבקעה ה-29 שלה היה זה פלאיני שהמשיך בנגיחה כדור חופשי של ביינס וכבש בעזרת הגב של אשלי וויליאמס. בתוספת הזמן שכטר היה קרוב לשער בכורה אחרי כדור שהדביק למשקוף בן דייויס, אבל גלישה ברגע האחרון מנעה ממנו לכבוש. יופי של תצוגה של הטופיז, להם 10 נקודות אחרי חמישה משחקים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צ'לסי - סטוק סיטי 0:1

הבלוז הציגו יכולת פושרת מאוד לאורך 85 דקות, התקשו לסכן את האורחת העשקנית וגם כשהתקרבו לא היו מספיק מדויקים, אבל שער של אשלי קול מקרוב אחרי בישול מבריק עם העקב של חואן מאטה, העניק להם 0:1 חמש דקות לסיום ולבסוף גם שלוש נקודות. ניצחון חשוב לקבוצה של רוברטו די מתאו אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה ובליגת האלופות. סטוק, שלא ניצחה את צ'לסי מאז 1975, הצליחה להקשות עליה היום, אבל לא יותר.

שחקני צ'לסי, ברניסלב איבנוביץ' עם אשלי קול. GettyImages
חזרה למסלול הניצחונות. איבנוביץ' וקול/GettyImages

ווסטהאם - סנדרלנד 1:1

יוסי בניון ששיחק שלוש דקות במחזור הקודם, נכנס הפעם כמחליף בדקה ה-58, אבל לא בלט. שער של סטיבן פלטשר בדקה ה-10, אחרי בישול של סבסטיאן לארסון, קירב את החתולים השחורים לניצחון, אבל שער דמטי של קווין נולאן שתי דקות בתוך תוספת הזמן, קבעה 1:1 בסיום.


סאות'המפטון - אסטון וילה 1:4
לסאות'המפטון: ריקי למברט (58, 90 בפנדל), נת'ניאל קליין (63), ג'ייסון פונצ'און (72). לאסטון וילה: דארן בנט (36).

ווסט ברומיץ' - רדינג 0:1
לווסט ברומיץ': רומלו לוקאקו (71)

וויגאן - פולהאם 2:1
לפולהאם: הוגו רודאייגה (31), דמיאן דאף (68). לוויגאן: ארונה קונה (90)


כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

שחקן פולהאם, דמיאן דאף. רויטרס
חזר וויגאן עם שלוש נקודות. דאף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully