וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער שני העונה לברק בדש, בוורן סיימה בתיקו

הישראלי כבש את שער השוויון (87) ב-1:1 מול ליירסה. בן שמעון וחיימוב עם מאזן מושלם בקפריסין, בישול למאור מליקסון

ספורט 2

צפו בהפסד של מאור בוזגלו וסטנדרד ליאז' לגנט

רן בן שמעון ממשיך להפתיע את הליגה הקפריסאית. המאמן הישראלי הוביל הערב (שבת) את קבוצתו א.א.ק לרנקה לניצחון שלישי ברציפות לאחר שלושה מחזורים, עם 0:1 מדהים במגרשה של אומוניה ניקוסיה. גיא חיימוב שמר בפעם השלישית על שער נקי ושוב בלט בשערה של א.א.ק, כאשר בצד השני יובל שפונגין רשם 90 דקות בהרכב ואילו אוהד לויטה ישב על הספסל. אלכס דה סילבה הברזילאי כבש את שער הניצחון במתפרצת בדקה ה-84.

* עוד בקפריסין: גם רוני לוי השיג ניצחון עם אנורתוזיס, 0:2 במגרשה של דוקסה החלשה. משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-74, ברק יצחקי המורחק לא נכלל בסגל של אנורתוזיס. רועי בקל פתח בהרכב אלקי לרנקה ושיחק 58 דקות בהפסד 3:1 לאפואל ניקוסיה, ניסו קפילוטו לא שותף.

* בלגיה: ברק בדש ממשיך ללהוט בבוורן, וכבש את שער השוויון הדרמטי של קבוצתו, השני שלו העונה, ב-1:1 מול ליירסה. בדש, ששיחק 90 דקות, החזיר את בוורן אחרי שאחמד סעיד אוקה המצרי כבש בפנדל בדקה ה-24 לזכות ליירסה. גם גל שיש השלים 90 דקות, מוחמד גדיר הפצוע כלל לא היה בסגל. בירסחוט ניצחה 1:2 את קורטרייק. דור מלול נכלל בסגל אבל לא שולב, רועי דיין כלל לא היה בסגל.

* מאור מליקסון בישל את שער הניצחון של ויסלה קרקוב, שגברה 0:1 על לכיה גדנסק ורשמה בסך הכל את ניצחונה השני העונה בליגה הפולנית. צבטאן גנקוב נהנה מהגבהה של קשר הנבחרת והכריע את המשחק בדקה ה-17, כאשר הייתה זו הפעם הראשונה העונה בה ויסלה כבשה ראשונה במשחק. מליקסון הוצהב בדקה ה-45 והוחלף בדקה ה-88.

* בן שהר ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 של הרטה ברלין במגרשה של קייזרסלאוטרן. שתי היורדות נותרו בחלק העליון של הטבלה, כשהרטה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ובמאזנה 11 נקודות, אחת פחות מקייזרסלאוטרן. מוחמדו אידריסו העלה את המארחים ליתרון עם פנדל מפוקפק בדקה ה-66, אבל רוני הברזילאי השווה עם טיל מ-25 מטרים שלוש דקות לאחר מכן.

* בהולנד, דן מורי פתח בהרכב ויטסה, ושיחק 62 דקות ב-1:1 נגד הראקלס. בעקבות התיקו, ויטסה ניצבת במקום השני בהולנד.

* גיא אסולין נכנס בדקה ה-56 והיה שותף לניצחון החוץ של ראסינג סנטאנדר 0:1 על מיראנדס. מחליף נוסף, ממאדו קונה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-83.

* ידין זריס נכנס כמחליף בדקה ה-90, כשקבוצתו אויפשט ניצחה 1:2 את קצ'קמטי בליגה ההונגרית. ניצחון ליגה שני העונה לאויפשט בשמונה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully